Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Groepsactiviteit omgeving Leiden?

Gestart door lisalaura, juni 11, 2017, 01:32:29 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lisalaura

Ik ben vast niet de enige die daten en oproepjes voor relaties enzo allemaal maar lastig vind, en ook vast niet de enige die bijeenkomsten en borrels zo formeel vind klinken. Het lijkt me fijn om op een laagdrempelige manier in contact te komen met andere A's en demi's. Niet één op één. Ook niet in een vergadering waarin we het allemaal over moeilijke dingen moeten hebben, maar gewoon in een leuke activiteit die verder los staat van (a)seksualiteit.

Bijvoorbeeld een rondje skaten, ik weet een leuke route van station Leiden Lammenschans naar vlietlanden.
Vanaf vier mensen noem ik het een groep, dus als er drie mensen ook geïnteresseerd zijn kunnen we dit al doen!

Andere suggesties zijn uiteraard ook welkom.

stampedian

Een heel leuk idee! Helaas is Leiden een beetje te ver weg voor mij.

AceVentura

Leiden is voor mij niet al te ver weg, dus als we iets leuks gaan doen wil ik zeker proberen daarbij aanwezig te zijn. Ik ben niet zo van de sportieve dingen, maar bijvoorbeeld een bezoek aan naturalis ofzo lijkt me wel wat.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

SF88

Leuk idee alleen weet ik niet of skaten voor iedereen is geschikt.  :P

lisalaura

Okee, blijkbaar is dit dan toch lastiger te realiseren dan ik dacht...

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

lisalaura

Goed idee Edewecht! Zijn er meer mensen in voor taart?

Briggy

Ja hoor, dol op taart  ;D :cake:. Het ligt wel aan de datum natuurlijk.
12-1-2015 <3 MarkA

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

 :cake: (of pizza) is uiteraard altijd goed  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Bubble

Leiden is voor mij ook goed te doen en cake of pizza maakt mij niet uit. Anders gezegd: ik heb hier wel interesse in, ben wel benieuwd naar andere aces.
Anders goed is ook goed

AceWoman

Hi Allemaal,

Leiden is niet naast de deur, maar wel te doen voor mij.
Het is wel vakantie periode nu , dus hopelijk lukt het iets te organiseren.
Maar al is het wat verder in de toekomst. Lijkt mij heel leuk . :klap:

Edewecht

Citaat van: Bubble op juni 15, 2017, 11:30:48 PM

(...), ben wel benieuwd naar andere aces.


Uiteindelijk gaat het daar om :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

lisalaura

Er zijn hier zat pizzeria's, ik zal wel even een leuke uitzoeken in de buurt van centraal station. Kunnen we eventueel daarna nog ergens anders taart gaan eten.
Heeft iemand een voorkeur voor een bepaalde dag/datum? Ik kan meestal wel.

AceWoman

Misschien een zaterdag of zondag?
Ik moet van iets verder komen, maar misschien anderen ook.
Dan is het lastiger om na een werkdag nog te gaan denk ik.