Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Groepsactiviteit omgeving Leiden?

Gestart door lisalaura, juni 11, 2017, 01:32:29 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Het weekend is voor mij het meest praktisch vanwege dat ik doordeweeks met m'n werk zit. Zaterdag heeft dan weer de voorkeur omdat ik zondag wat meer op de tijd moet letten om op tijd thuis te zijn voor de vroege start op de maandag.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Citaat van: AceVentura op juni 16, 2017, 10:18:34 PM

Het weekend is voor mij het meest praktisch vanwege dat ik doordeweeks met m'n werk zit. Zaterdag heeft dan weer de voorkeur omdat ik zondag wat meer op de tijd moet letten om op tijd thuis te zijn voor de vroege start op de maandag.


Idem! :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

lisalaura

Dan doen we zaterdag! Ik kan:
24 juni
1 juli
8 juli
En anders wordt het augustus voor mij.

AceWoman

Hi,
Voor mij zou augustus dan beter uitkomen. Ik ben wat weekendjes weg en in augustus is de vakantie voor mij weer voorbij  :D

AceVentura

De laatste zaterdag van elke maand is bij mij gereserveerd voor Queer aan Zee, dus 24 juni zou afvallen, op 8 juli heb ik volgens mij al andere verplichtingen, dat zou ik op m'n werk even moeten checken.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

24 juni en 1 juli kan ik niet; de rest is nog onzeker.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

lisalaura

Het zou toch makkelijker zijn als we niet allemaal van die boeiende levens zouden hebben en gewoon elke zaterdag thuiszitten....
Okee augustus:
zaterdag 5 aug
zaterdag 12 aug

Ik kan eventueel 26e ook, maar dan heeft Aceventura waarschijnlijk queer aan zee?

Bubble

Ik kan in augustus. Ik heb dan ook best een saai leven. Dat scheelt.... :-) :-)
Anders goed is ook goed

AceVentura

Citaat van: lisalaura op juni 18, 2017, 11:10:15 AM
Ik kan eventueel 26e ook, maar dan heeft Aceventura waarschijnlijk queer aan zee?
Dat klopt helemaal.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceWoman

Ik zie zaterdag 12 augustus staan, dat kan voor mij sowieso.

I.

Na al 85 3 keer ergens heen gewild te hebben maar uiteindelijk niet kunnen, lijkt dit me wel leuk. Wel een eindje weg, maar moet kunnen.

Juni & juli wordt hem niet, maar augustus kan ik zowel de 5e en 12e wel :)

Edewecht

5 augustus heb ik wéér zo'n :gek: boeiend weekend.

Dus vergeet mij maar even, en maak je plannen. Als het past kom ik gewoon langs, en anders gewoon niet.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

lisalaura


lisalaura

En als het een succes is, kunnen we het uiteraard een keer elders in het land herhalen!

Bubble

Anders goed is ook goed