Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Groepsactiviteit omgeving Leiden?

Gestart door lisalaura, juni 11, 2017, 01:32:29 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lisalaura

Sorry voor de late reactie, maar ik was veel weg afgelopen week.
Palermo is meer een afhaalpizzeria, je kan er wel zitten, maar het ziet er niet heel gezellig uit.
Napolitana is een heel klein restaurantje, maar die lijkt me een stuk leuker om te gaan zitten. Ik denk dat we wel moeten reserveren. Heeft iemand enig idee hoeveel mensen er uiteindelijk komen?
Als Napolitana niet kan, is er nog een pizzeria vlakbij, Very Italian Pizza. Als ik weet wie er allemaal mee gaan, kan ik een van de twee reserveren.

Er zijn parkeerplaatsen in het centrum van Leiden, maar je kan ook naar parkeerplaats Haagweg. Die ligt buiten het centrum, maar je wordt dan gratis met een busje in het centrum afgezet en opgehaald, je kan dus gewoon voor het restaurant uitstappen.

Bubble

Anders goed is ook goed

Briggy

Ik denk dat we met z'n 4en zijn, incl. jij Lisalaura. Ik vind persoonlijk alles wel goed, als er maar wat vegetarisch te krijgen is ;)
12-1-2015 <3 MarkA

AceVentura

Goed dat je er weer bent Lisalaura. Zo te zien ken jij het daar beter en kan je een betere keuze maken.
Kan jij het weer verder overnemen en het restaurant kiezen en daar een reservering plaatsen ? Met jou erbij komen we op 4 personen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Erinacea

Hallo allemaal!

Ik dacht dat ik al een keer een bericht had geplaatst, maar zie nu dat dat niet zo is. Ik kan ook en zou ook graag komen! Dan zijn we met zijn vijven?

AceWoman

Ik wou nog even zeggen bedankt voor de steun AceVentura en bubble. Verder veel plezier allemaal. 

AceVentura

Dan zijn we inderdaad met z'n 5en, gezellig  :cheerleader::
- AceVentura
- Briggy
- Louise86
- Lisalaura
- Erinacea
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Briggy

MarkA komt ook mee :)

Wilde Edewecht niet misschien ook komen als hij kon?

Zou het misschien een idee zijn dit topic te verplaatsen naar bijeenkomsten?
12-1-2015 <3 MarkA

Koffie

Wil ik evt. wel doen, maar jullie meeting is al bijna en iedereen weet nu dat het hier staat. Het lijkt mij dan handiger het deze keer hier maar te laten. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Briggy

Ja dat is ook weer zo. Misschien een idee voor een volgende keer, dan zien meer mensen het misschien.
12-1-2015 <3 MarkA

lisalaura

Dan tel ik nu 6 mensen in totaal. Vanaf half 5 is de pizzeria open, ik ben van plan ze dan te bellen om te reserveren, dus als er meer mensen mee willen, hoor ik het graag voor half 5 vandaag!

Edewecht

Citaat van: Briggy op augustus 11, 2017, 10:11:37 AM

Wilde Edewecht niet misschien ook komen als hij kon?


Lief dat je aan me denkt, Briggy, maar...

Citaat van: Edewecht op juni 19, 2017, 05:42:23 PM

Dus vergeet mij maar even, en maak je plannen. Als het past kom ik gewoon langs, en anders gewoon niet.


... en het past niet :(
Maar ik wens jullie veel plezier en lekkere pizza! :D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Met z'n 6'en, het wordt steeds gezelliger  :cheerleader:

Hoe laat en waar ontmoeten we elkaar ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

lisalaura

Ik heb gereserveerd om 17:30u bij pizzeria Napolitana.
Adres: Steenstraat 3 Leiden

Het lijkt me leuk jullie te ontmoeten morgen!



Briggy

Spreken we voor die tijd al ergens af of pas om half zes bij de pizzaria?
12-1-2015 <3 MarkA