Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Groepsactiviteit omgeving Leiden?

Gestart door lisalaura, juni 11, 2017, 01:32:29 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Zo vaak kom ik niet in Leiden, dus ik ga sowieso eerder die kant op. Als je wil kunnen we elkaar al eerder ergens ontmoeten.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Boththebestbestfriend

Hoi allemaal, ik weet dat ik erg laat ben en er al gereserveerd is.. maar ik woon in Leiden en wil ook nog graag mee. Ik zit pas twee maanden op het engelse forum en ik keek hier af en toe naar de posts is bijeenkomsten want dat lijkt me toch wel leuk. Ik twijfelde of ik naar de queer aan zee borrel zou gaan maar vond dat toch wel spannend omdat ik nog maar "nieuw" ben en dat in een voor mij vreemde omgeving was. Nu zag ik gisteravond laat deze post en heb ik me heel snel aangemeld maar er ging iets mis met de mail dus ik ben nu pas lid.

Lang verhaal kort: ik ben nieuw en voel me in Leiden meer op me gemak en ik denk niet dat er vaak meetings in Leiden zijn, en ik hou van pizza, dus zou ik misschien toch nog mee kunnen?? :)

Erinacea

Een persoon extra is vaak niet een hele grote ramp in restaurants, toch? :) hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

Welkom op het forum, BothTheBestBestFriend!  :cake:

Ik heb vanmiddag eerst nog iets anders, dus ik zie jullie gewoon om half 6 in het restaurant. Hoe vinden we elkaar daar? Is het een idee dat je ons de naam opstuurt waarmee je gereserveerd hebt (in PB)?

Briggy

We (nouja ik vooral haha) wilden eerst wat eerder naar Leiden om rond te kijken, alleen het weer valt tegen en ik heb een pakket waar ik op "moet" wachten (grr het zou gisteravond al bezorgd worden). Dus bij geen tegenbericht zien we jullie gewoon om half zes bij de pizzaria :)
12-1-2015 <3 MarkA

AceVentura

Welkom op het forum Boththebestbestfriend,  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:
Volgens mij is dat niet zo'n probleem. Ik hoop wel dat het weer wat beter wordt, want ik was ook van plan in de middag al naar Leiden te gaan  ::)

Het is inderdaad goed om nog wat af te spreken of op welke naam er gereserveerd is. Briggy en MarkA heb ik vaker gezien dus die herken ik wel, de anderen zijn nieuw voor mij.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Boththebestbestfriend

Thanks voor de leuke berichtjes! Ik denk inderdaad dat het geen probleem is. Meestal zijn ze blij met meer eters, haha. Het is hier wel droog maar het ziet er een beetje somber uit.
Ik denk dat ik rechtstreeks naar het restaurant kom.

Louise86

Hi allemaal,

Ik moet me op het laatste moment toch afmelden, nood oppas tante..
Veel plezier en eetsmakelijk!
Hoop er de volgende keer wel bij te kunnen zijn.

lisalaura

Reservering is onder aven.

Maar ik denk dat we de enigen zijn om half 6 in het restaurant. Als er nog mensen aan willen sluiten kan dat uiteraard. Dus doe vooral mee als je wil.
Ik ben om half 6 bij het restaurant!

AceVentura

Zo, inmiddels ben ik weer thuis van een vermoeiende dag in Leiden  ;D
Ik ben al eerder naar Leiden gegaan, ik heb alleen even gewacht tot de buien een beetje weg waren. Daar heb ik veel gelopen en ook aardig wat van het centrum gezien. Ik heb zelfs nog een CD bij een echte platenzaak gekocht, die zie je niet veel meer tegenwoordig  ::)

Toen het richting 17:15 werd ben ik naar het restaurant gegaan waar we hadden afgesproken. We waren uiteindelijk met z'n 6'en en het was erg gezellig. We hebben veel zitten praten over uiteenlopende dingen en natuurlijk ook over aseksualiteit. Toen we ons vol hadden gegeten aan een voorgerecht en een pizza zijn we een stukje gaan lopen en hebben we ergens anders nog wat gedronken en  :cake: gegeten  ;D

Het was in ieder geval erg gezellig en voor herhaling vatbaar.  :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Briggy

Het was inderdaad gezellig en het eten was lekker!
12-1-2015 <3 MarkA