Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Met de stoute schoenen aan op zoek

Gestart door SaxiePhone, juni 22, 2017, 06:20:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SaxiePhone

Met mijn stoute schoenen aan ga ik het toch eens proberen. Ik ben op zoek naar een gezellig maatje in de omgeving van west brabant.

Wie ben ik?
Ik ben Marloes, 31 en beschouw mezelf als biromantisch aseksueel. Ik hou niet van zoenen, en ook niet van seks, maar wel van knuffelen, etc. Op dit moment vul ik mijn dagen met werken (software developer), gamen, saxofoon spelen, haken/breien/borduren en lezen. Ook vind ik het gezelig om naar het theater te gaan, naar een museum, naar een concert of iets anders leuks buiten de deur te doen. Ik sport 3x per week in de sportschool.

Wie ben jij?
Man/vrouw of gewoon iets anders waar jij je lekker bij voelt in de leeftijd van (grofweg) 25-45 die er niet mee zit dat seks en zoenen van mij niet hoeven. Daarnaast zou het fijn zijn als je uit dezelfde omgeving komt.

VDh88

Hey,

ik ben jammer gng niet van de omgeving, nl van Oost-Vlaanderen.
Ben zelf een aseksuele lesbische vrouw v 28 met buiten het haken, breien ongeveer dezelfde interesses :-)

indien je graag wat babbelt, graag pb :-)

groetjes

SaxiePhone

Citaat van: VDh88 op juni 23, 2017, 11:10:55 AM
Hey,

ik ben jammer gng niet van de omgeving, nl van Oost-Vlaanderen.
Ben zelf een aseksuele lesbische vrouw v 28 met buiten het haken, breien ongeveer dezelfde interesses :-)

indien je graag wat babbelt, graag pb :-)

groetjes

Ik stuur je een pb