Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

een lieve en geduldige partner gezocht.

Gestart door Hanneke, juni 27, 2017, 01:53:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hanneke

Ik ben op zoek naar vrienden en mijn soulmate (man of vrouw?) die net als ik houden van lezen en schrijven en met wie ik deze dingen samen kan doen. Ik zou het heel leuk vinden om energieke, vrolijke en positieve mensen te ontmoeten biç wie ik me goed voel en die mij kunnen motiveren en op sleeptouw nemen om samen plezier te maken en te genieten. ? :D

Andere van mijn interesses/dingen die ik leuk vind en die ik samen wil delen zijn:
- geschiedenis
- psychologie
- katten
- samen discussiëren over series, boeken, nieuwsberichten, politiek enz
- fanfictie
- muziek (zeer uitgebreid)
- kunst (-geschiedenis; geen moderne kunst :p )

Ik woon in Drongen (Gent)

Ik weet nog altijd niet precies wat ik wil en wat mijn geaardheid is, maar ik hoop dat ij mij beter wil leren kennen als vriend en dan zien we wel of jij ook die soulmate bent. ? :)




Stephii

Zou handig zijn als je eventueel je woonplaats/provincie erbij zet, tenzij je natuurlijk enkel online vrienden wilt blijven (wat ik aanneem van niet)  :P
In a place I call home.

Hanneke

Citaat van: Stephii op juni 27, 2017, 05:58:24 PM
Zou handig zijn als je eventueel je woonplaats/provincie erbij zet, tenzij je natuurlijk enkel online vrienden wilt blijven (wat ik aanneem van niet)?  :P

:p misschien beter wel.

Dat bedoel ik dus ook met "geduldig". This is what one has to put up with with me sometimes  :schater:

Mithras

Hallo Hanneke

Ik heb een persoonlijke bericht gestuurd.

Mithras


Stephii

Citaat van: Hanneke op juni 28, 2017, 12:31:36 PM
Citaat van: Stephii op juni 27, 2017, 05:58:24 PM
Zou handig zijn als je eventueel je woonplaats/provincie erbij zet, tenzij je natuurlijk enkel online vrienden wilt blijven (wat ik aanneem van niet)??  :P

:p misschien beter wel.

Dat bedoel ik dus ook met "geduldig". This is what one has to put up with with me sometimes?  :schater:

Direct met jezelf tekoop lopen hoeft ook weer niet, maar ik persoonlijk doe al geen moeite om iemand te leren kennen als de kans klein is dat we elkaar vaak kunnen zien wat ik dan wel nodig heb en mijn tijden van langeafstandrelaties zijn ook voorbij :p
In a place I call home.

Nimue

Hallo Hanneke,

Zoveel van je interesses zijn net dezelfde als de mijne !! Science fiction, fanfiction, katten (heb er zelf 2), lezen, geschiedenis en kunstgeschiedenis....
Ik ben zelf van de streek van St Niklaas, nog niet zo ver weg van Drongen he. 
Stuur me gerust een berichtje als je wil, het lijkt me zeker leuk om contact met je te hebben gezien onze interesses.

groetjes
Nimue  (en als je zo graag geschiedenis leest weet je al waar mijn nickname vandaan komt  ;D )