Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Op zoek naar boeken over aseksualiteit

Gestart door Memalon, juli 01, 2017, 03:45:13 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Memalon


AceVentura

 :schater:

Als je daadwerkelijk boeken over aseksualiteit zoekt kan je het eens op z'n Engels proberen (asexuality dus), met een beetje geluk komen dan "Understanding asexuality" en "The invisible orientation: An introduction to asexuality" naar boven.
De boeken zijn dan uiteraard wel Engelstalig.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Memalon

Yep, The invisible orientation inmiddels besteld. Maar toch blijft het jammer.

Edewecht

Kwestie van teit. Ik bedoel tijd. Kom over 10 jaar maar eens terug, dan is aseksualiteit net zo bekend als bi-, homo- of heteroseksualiteit. Daar werkt dit forum, dus wij allemaal, dus ook jij, aan mee. :ange:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)


Imogen

Het 'toeval' wil dat ik op dit moment zelf een roman aan het schrijven ben met een aseksueel en lesbisch personage  ;D Ik hoop het eind van het jaar af te hebben en daarna uit te geven; in eigen beheer of via een (online) uitgever.

In de tussentijd is dit boek aan te raden:

https://www.amazon.com/Thaw-Seasons-Love-Elyse-Springer-ebook/dp/B072KZKKWX/ref=tmm_kin_swatch_0?_encoding=UTF8&qid=1499158278&sr=8-4

De e-book/pdf versie is voor €5,00 te koop.

Ik heb het boek ook maar mag het helaas niet zo aan derden doorsturen. Dat is rechtelijk vastgelegd in dit boek. Dan zou de schrijfster daardoor ook inkomen missen.

*Ik zoek nog wel 2 aseksueel-lesbische dames die mijn debuut roman willen "proof-readen" en feedback willen geven. Wie bied? lol *
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Memalon

Citaat van: Dutch Ace op juli 04, 2017, 10:56:25 AM
Ik heb het boek ook maar mag het helaas niet zo aan derden doorsturen. Dat is rechtelijk vastgelegd in dit boek. Dan zou de schrijfster daardoor ook inkomen missen.

Begrijpelijk! Dat had ik verkeerd begrepen n.a.v. je andere berichtje. Dan kun je mijn verzoek in je postvak als niet verzonden beschouwen  ;)

Citaat van: Dutch Ace op juli 04, 2017, 10:56:25 AM
*Ik zoek nog wel 2 aseksueel-lesbische dames die mijn debuut roman willen "proof-readen" en feedback willen geven. Wie bied? lol *

Leuk! Laat maar komen!