Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Relatie onmogelijk ?

Gestart door Anita, juli 07, 2017, 06:28:12 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Anita

Onlangs had ik in de vakantie een leuke vriend, althans dat dacht ik.
We trokken een aantal dagen samen op, konden goed met elkaar praten en lachen.
Samen naar het strand, zwemmen, hand in hand over het strand wandelen.
Kortom, ik genoot.
´s Avonds zaten we op de camping met een drankje, heel gezellig.
Tot hij plots alles kapot maakte door te zeggen dat hij ´de liefde met me wou bedrijven´  :banghead:
Boiiinnnngggg... ik donderde met een sneltreinvaart van mij roze wolk af.
Van mijn blije en happy gevoel was niks meer over.
Waarom moest hij nou zo´n mooie dag op het einde kapot maken  ???

Sorry mensen, dit moest ik even kwijt  :-[





Memalon

Nou, ik denk dat de gemiddelde seksuele vrouw daar ook op was afgeknapt hoor, net of het alleen maar daarom gaat. Ben je het een beetje te boven inmiddels?

Koffie

Dat is wel erg direct en onromantisch. Waarschijnlijk zouden (seksuele) vriendinnen van mij hier ook op afgeknapt zijn. Tenzij ze zelf op zoek waren naar een avontuurtje.

Wat het in elk geval laat zien is het grote verschil in verwachting dat meespeelt. Ik denk dat de meeste seksuelen de verwachting hebben dat vroeg of laat er seks zal zijn. Hoe je dat dan stuurt, daar kun je duidelijk subtiel en minder subtiel in zijn.... ;) Ik zelf zou omdat ik dat weet waarschijnlijk bij voorbaat de boot al min of meer afgehouden hebben. Niet dat dat het beste is, maar ik vermoed dat ik mezelf een beetje zou indekken.
Ik zou ook vrij gauw openheid geven denk ik, maar als er weinig inleiding is en iemand komt er zo pardoes mee uit de lucht vallen, is het lastiger daar een moment voor te vinden.

Of een relatie onmogelijk is: in theorie niet... de praktijk is echter weerbarstig.

Wat deed je toen hij die mededeling had gedaan?
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Anita

@ Memalon  Ja ik ben het inmiddels wel te boven, dank je. Het was een onverwachte klap, maar eigenlijk had ik dat kunnen verwachten, mijn ervaring is namelijk dat mannen alleen maar sex willen, en dit was weer eens een bevestiging hiervan.

Anita

@ Koffie  toen zei ik uiteraard dat ik dat niet wou, wel lekker knuffelen, maar geen sex.  Hij bleef nog aandringen en ik kreeg toen te horen dat sex voor hem belangrijk is en dat hij niet zonder kan. En dat er zoveel vrouwen zijn die sex met hem willen, maar dat hij niet met hen wil, maar alleen met mij...  blablabla... Dus.... dat was exit vakantievriend  >:(

Tempesta

Wat een hork zeg :geezer:. Niet alle mannen zijn zo hoor! Jij had gewoon pech met dit exemplaar. Weg ermee!

Raisha22

Ik geloof dat er veel minder aseksuele mannen zijn dan vrouwen.
Gelukkig val ik niet op mannen.

Fricai

Ofwel dat is inderdaad zo, ofwel er verschijnen simpelweg veel meer vrouwen op AVEN dan mannen...

Tot we data hebben van een grootschalig onderzoek in de hele populatie, kunnen we het niet met zekerheid zeggen! :)