Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Propedeuse

Gestart door lizzzzzk, juli 10, 2017, 05:02:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lizzzzzk

Hoi lieve mensen van AVON,

Ik heb een vraag en hier op deze website voel ik mij heet meest gemakkelijk om deze te stellen:

Ik heb net het eerste jaar HBO gehad en ik heb 2 vakken niet gehaald waardoor ik nog wel over mag maar mijn Propedeuse niet in 1 jaar heb gehaald  :78: Nu vroeg ik mij af of iemand die ondanks dat hij/zij geen vak had gehaald nog wel bij de propedeuse uitreiking kon zijn doordat hij/zij et meteen in het begin van het nieuwe jaar de producten die nodig waren voor de vakken had ingeleverd?
Misschien raad je het al maar ik vraag dit omdat ik zoooooo graag bij de eerste uitreiking wil zijn!

Geef alsjeblieft antwoordt ik begin in een stress spiraal te raken  ??? ??? ???
"Always forgive your enemies, nothing annoys them so much"
- Oscar Wilde

AceVentura

Kom eerst even bij met een berg  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Ik denk dat je dit toch het best op je school kan navragen. Ik heb zelf HBO doorlopen en er was niet eens een uitreiking voor de Propedeuse  ::)
Wij kunnen hier niet voor de school spreken dus een concreet antwoord zal lastig zijn.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

lizzzzzk

Citaat van: AceVentura op juli 10, 2017, 05:11:49 PM
Kom eerst even bij met een berg?  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Ik denk dat je dit toch het best op je school kan navragen. Ik heb zelf HBO doorlopen en er was niet eens een uitreiking voor de Propedeuse?  ::)
Wij kunnen hier niet voor de school spreken dus een concreet antwoord zal lastig zijn.

Pfff dat kan ik pas ná morgen doen want dan vertellen ze mij of een vak wordt goedgekeurd en ik daarmee mijn BSA heb gehaald. Als dat een 'ja' is ga ik niet alleen aan een berg  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: maar kan ik met een iets geruster hart emails sturen naar mijn HBO.
Het kwam nogal als een schok dat ik die vakken uiteindelijk niet had gehaald. Ik dacht namelijk dat ik mijn Propeduese heb gehaald dus misschien snap je ook waarom ik sindsdien non stop aan het trillen ben van de zenuwen. Vooral omdat alles het afgelopen jaar zó goed was gegaan!
"Always forgive your enemies, nothing annoys them so much"
- Oscar Wilde

AceVentura

Ik begrijp dat je graag een concreet antwoord had gehad, ik denk alleen dat wij niet de juiste personen zijn om dat antwoord aan je te kunnen geven.

Sterkte en succes  :cake: :cake: :cake: :cake:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

lizzzzzk

Citaat van: AceVentura op juli 10, 2017, 05:34:22 PM
Ik begrijp dat je graag een concreet antwoord had gehad, ik denk alleen dat wij niet de juiste personen zijn om dat antwoord aan je te kunnen geven.

Sterkte en succes?  :cake: :cake: :cake: :cake:

Ja dat klopt maar wel ontzettend bedankt!
:cake: :wave:
"Always forgive your enemies, nothing annoys them so much"
- Oscar Wilde

Koffie

Ik sluit me bij Ace aan. Misschien dat klasgenoten er ook wat meer van weten dan wij?
Ik heb mijn HBO niet afgemaakt, maar ik moet ergens nog wel zo'n propedeusecertificaat hebben liggen. Daar was geen uitreiking voor vroeger. Je had het gewoon nodig voor verdere studie aan hbo of uni en verder deed het er niet zo veel toe.

Maar ik kan me voorstellen dat je erg graag wilt weten of je het gehaald hebt. Hopelijk weet je gauw meer.

En kun je niet gewoon naar de uitreiking gaan, al is het maar om, je klasgenoten te feliciteren? Dan ben je er toch bij in elk geval.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

lizzzzzk

Citaat van: Koffie op juli 10, 2017, 07:48:30 PM
Ik sluit me bij Ace aan. Misschien dat klasgenoten er ook wat meer van weten dan wij?
Ik heb mijn HBO niet afgemaakt, maar ik moet ergens nog wel zo'n propedeusecertificaat hebben liggen. Daar was geen uitreiking voor vroeger. Je had het gewoon nodig voor verdere studie aan hbo of uni en verder deed het er niet zo veel toe.

Maar ik kan me voorstellen dat je erg graag wilt weten of je het gehaald hebt. Hopelijk weet je gauw meer.

En kun je niet gewoon naar de uitreiking gaan, al is het maar om, je klasgenoten te feliciteren? Dan ben je er toch bij in elk geval.

Klopt mijn klasgenoten weten waarschijnlijk meer. Gelukkig hoor ik morgen of het goed nieuws is of slecht nieuws is! ik laat het hier in ieder geval op weten.
Ach de uitreiking is meer voor mijn ouders dan voor mijzelf. Hoewel het leuk zou zijn om bij de rest te zitten is het meer voor hen dan voor mij  ;)
Afgelopen jaar is al vreemd genoeg geweest  :P nieuwe studie, erachter gekomen over mijn aseksueliteit.. pff geen wonder dat het nu even éxtra spannend is!
"Always forgive your enemies, nothing annoys them so much"
- Oscar Wilde

lizzzzzk

Yes ooh man gelukkig!
Ik hoorde vanochtend dat ik misschien wel mijn Propedeuse niet heb maar ik de BSA wel heb gehaald! ik mag gelukkig volgend jaar weer verder!
:klap: :cheerleader: :grouphug: ;D ;D ;D

Ik ga nu flink aan de :  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:
"Always forgive your enemies, nothing annoys them so much"
- Oscar Wilde

Koffie

Toch gefeliciteerd dan in elk geval. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Heel fijn lizzzzzk,  :cake: :cake: :cake: :cake: :klap: :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler