Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ek vrouwen voetbal wie heeft interesse?

Gestart door Somebody someome, augustus 03, 2017, 09:42:19 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Somebody someome

Hoi lieve aven mesjes effe vraagje. Wie kijkt er ook nederlands vrouwen ek voetbal? ? Bij schrijven va dit bericht staan ze voor tegen Engeland in de de halve finale. Dus voor wie in de buurt of in Nijmegen woont wie wilt dan gezellig in de kroeg finale kijken. Mochten ze Engeland verslaan ? ? Snelle reacties welkom

Shandy78

Zou me erg leuk lijken, maar mijn dochtertje waarschijnlijk niet. En heb 2 kinderen waar ik de zorg over heb, dus kan helaas niet zo makkelijk van huis om ergens anders voetballen te kijken. Maar ik volg het zeker en kijk zondag ook zeker weer :).

Shandy78

Oooh ja en ik kom uit omgeving Oss, dus dat is niet zo heel ver van Niijmegen vandaag ;). Maar wel een leuke oproep zeg en als ik van huis zou kunnen was ik graag mee gaan kijken :).

Somebody someome

Heey shandy mss kunnen wij later mss meeten oid

Shandy78

Heeey Somebody someone, dat zou idd wel leuk zijn. Je mag me altijd een privé bericht sturen als je dat leuk vindt.

Shandy78

Oooh ja en morgenavond de finale, ik ga hier zeker kijken met de kinderen. Waar ga jij kijken?

Somebody someome

Ik werk in Nijmegen centrum in een lunchroom. Dus daarna ben ik al in d stad dus lkkr kroeg in duiken