Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ook even voorstellen.

Gestart door Vendel, augustus 08, 2017, 01:48:01 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vendel

Hoi !

Als ik dit forum zo'n beetje doorlees, ben ik één van de weinige mannen die zichzelf A-seksueel kan noemen.  Inmiddels alweer 8 jaar vrijgezel vanwege deze situatie, en voor mij is dit geen probleem.
Ik ben echter na 8 jaar vrijgezel zijn, wél nieuwsgierig, of er zoiets bestaat als een dating site voor A-seksuelen, want al mis ik de seks niet,  ik mis wel het knuffelen !!!

Altijd in een kroeg gewerkt, waar seks de normaalste zaak van de wereld was. En dat is het eigenlijk ook wel,  maar niet voor mij!
Stiekem doet het me wel goed dat ik deze site per toeval ben tegengekomen, dan voel ik me niet meer zo alleen. En ik denk dat er vele andere met me dezelfde mening delen!

Dus als er een leuke meid hier is die een date wil met een 40 jarige Brabander  (Valkenswaard, maar zie er uit als 30 ;-)),  dan mail me eens voor een date! Misschien dat we dezelfde interesses hebben en wie weet !!!

x Frank




Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Welkom op het forum Frank,  :cake: :cake: :cake: :cake:

Fijn dat je het zo herkent, dat is denk ik een van de belangrijkste dingen hier. Hier nog een aseksuele man  :wave:  dus ook daarin ben je niet de enige.
Hopelijk lukt het je om via deze weg iemand te vinden.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Welkom! We hebben een speciaal contacthoekje, misschien dat je daar je oproepje kunt plaatsen.
Aseksuele mannen melden zich minder dan vrouwen inderdaad, maar ze zijn er wel.

Mooi dat je in elk geval al veel herkent!
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Somebody someome

Welkom frank hier nog een mannelijke  :cake:

Fricai

Heyhey Vendel,

Welkom hier. :wave: Ik denk dat we hier ongeveer een verhouding hebben van 2:1 vrouwen t.o.v. mannen. Echter is wel een meerderheid van de actieve administrators man, patriarchy at work. :schater: Het voordeel is, als je op zoek bent naar vrouwen om te leren kennen, is er meer aanbod voor je. ;)

Ik denk dat je hier zeker herkenning vindt wat betreft 'Het is voor mij geen probleem om vrijgezel te zijn!'. Zelf mis ik het wel als ik geen relatie heb (maar het is geen drama), net als jij ook o.a. het knuffelen. :P

Ik heb wel een wat gehoord over datingsites en -apps, maar volgens mij was het altijd vrij negatief. Weinig mensen, onhandig in elkaar gezet, etc...

Veel plezier op het forum!



PS: Als je zin hebt om mensen te leren kennen is het inderdaad een goed idee om nog een topic in het 'Contacthoekje' te plaatsen. ;)

Erik7494

"Having no destination, I am never lost."-Ikkyu Sojun

Bubble

Anders goed is ook goed