Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wat doe je onder de douche?

Gestart door petra1963, oktober 20, 2006, 09:56:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien

En dan 's avonds met de kippen op stok? :o

Ereinion

Da's in de wintermaanden wel erg vroeg.  :)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Maar dan kan je wel een lekkere lange nacht maken. ;)

Ereinion

Da's waar. maar dan kom ik helemaal niet meer aan al mijn hobby's toe. En ik denk ook niet dat mijn baas blij wordt als ik om negen uur op mijn werk verschijn en om drie uur weer naar huis wil, omdat ik naar huis moet, zodat ik op tijd in bed lig.  ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien


petra1963

Is dat geen goede smoes om van je baas af te komen ?  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Ideaal! Maar ik snap het, ik wil eigenlijk ook wakker worden als het licht is en naar bed gaan als het net donker is. Dat is ideaal. Maar als een dag maar 8 uur duurt dan (ofzo), nou dan is dat wel veels tekort. Ik wil mijn dagen nog altijd langer dan mijn nachten hoor!

Ienepien

Is volgens mij ook beter voor een mens. Als wij zo in elkaar zouden zitten als bv de vleermuizen, en op ons kop een winterslaap moesten houden van een maand op 5, dat zou ik niet volhouden, denk ik. En dan zou ik zoveel leuke feestdagen missen, (en m'n verjaardag), nee, een uurtje of 8, 9, is voor mij volddoende. ;D

petra1963

Voldoende om die tijd op je kop te hangen en te slapen, bedoel je ?  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Slaap altijd op m'n kop. In weze ben ik eigenlijk een vleermuis.  ;D

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

Jovi_Hobbes

Inderdaad, filosoferen en nadenken over de belangrijke dingen in het leven, zoals slapen  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien

Citaat van: loganmanticore op november 07, 2007, 07:50:36 PM
en al dat soort dingen doen jullie onder de douche? ??? ??? :o

Nee, slapen doe ik toch wel het liefste in m'n eigen bed. :rollol:

petra1963

Ik ook ! En dat ga ik nu doen !  :wave:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-