Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hallo

Gestart door devvv, augustus 11, 2017, 12:05:48 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

devvv

Hallo

Me even voorstellen: Vrouw, 21 en student geneeskunde aan de Ugent. West-vlaming, dierenvriend, beetje gameverslaafd, hou van de natuur, de zon, ...
Ben eerder het rustige type dat houd van een filmavondje, lekker eten, ongezond mag ook, lekker niets doen, maar hou ook wel van actievolle dingen zoals karten onder vrienden, skien, bootje varen enz.

Ik luister graag naar mensen, soms wat stil, maar kan ook een grote prater zijn als ik je eenmaal vrij goed ken. Wie zin heeft om eens af te spreken, laat het me weten
Ik ben dus aseksueel (surprise), hetero (denk ik), maar val wel voor romantiek.

greets devvv

Somebody someome

#1
Hoi devvy. Lijkt mij super leuk om jou eens te ontmoeten. Zelf ben ik een sportieve jonge man van 26. ( voetbal hiken skiën. ) ik hoop dat Nijmegen niet te ver is voor jou. Voor mijn echte naam enso stuur effe een pbtje. Hopelijk zien wij elkaar

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Welkom op het forum devvv,  :cake: :cake: :cake: :cake:

Hopelijk vind je hier iemand die bij je past.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Fricai

Hey devvv, welkom en veel plezier hier! Als je specifiek mensen wil ontmoeten, kun je ook nog een 'oproep' plaatsen in dit subforum. ;)

PS: Wat voor games speel je zoal? 8)

devvv

ik hou van call of duty, battlefield, warface enz. Maar ik vlieg ook graag met helikoptertjes rond of race in gran turismo of gta is ook wel leuk.

Fricai

Oh, dat is heel wat anders dan ik zelf speel. Ik heb wel COD4/MW2/MW3 gespeeld. :)