Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Gezellige man zoekt lieve leuke vrouw

Gestart door Somebody someome, augustus 11, 2017, 09:01:19 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Somebody someome

Hoi lieve aven dames ,
Deze spontane jonge man van 26 zoekt een gezellige lieve vrouw tussen de 23 en 32 jaar zo lang je in Nederland woont of net over de grens, maakt afstand niet uit. Zelf woon ik in het mooie Nijmegen

Mijn passies zijn voetbal hiken en heerlijk buiten zijn. Lekker gezond en sportief dus. Oja en live muziek vind ik super. Ik zoek vooral een lieve vriendin die mij begrijpt en waar ik mijzelf kan zijn.

Heb je zin om in ieder geval af te spreken. Vraag dan in een persoonlijk bericht om mijn echte naam. Zodat je via Facebook al kan zien of ik iets voor je ben. Toedels lieve dames 



AnnikaBout

#1
.

Edewecht

Citaat van: Annika Bout op oktober 08, 2017, 05:51:00 AM

Ik heb me net aangemeld en heb geen idee hoe ik je een persoonlijk bericht stuur?  :o


Je kunt pas een persoonlijk bericht (PB of PM) sturen als je minimaal één post/bericht hebt geplaatst. En dat heb je nu, dus nu kun je PMen :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

GaabyS

He ik zag je bericht, en dat was e reden om te reageren
Ik woon jn Arnhem. En ben zelf ook aseksueel. Ik zoek wel gewoon iemand waar ik lekker tegen aan kan kruipen enzo! Ik zou je graag een keer met je willen chatten.
Liefs Gaby

Somebody someome

heey gaby. Zie nu je bericht pas

chatten mag altijd. ik stuur je wel pm met telnummer