Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

1 oktober stadswandeling Zutphen en daarna gezellig uit eten

Gestart door rianne, augustus 13, 2017, 10:45:49 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rianne

Wie vind het leuk om op 1 oktober een stadswandeling in Zutphen te doen en eventueel daarna te gaan uit eten? Voor informatie over de stadswandeling, zie: http://www.stadswandelinggildezutphen.nl/stadswandelingen/
Het lijkt mij leuk om te inventariseren wie ermee gaat en dan voor dat aantal de wandeling te reserveren om 15.30 uur, zodat degenen die willen, daarna wat kunnen gaan eten.

AceVentura

Wat een leuk idee Rianne  :cheerleader:

Zelf twijfel ik nog even. Zondag is voor mij een onhandige dag omdat ik de volgende dag vroeg op moet en Zutphen is een behoorlijk stuk uit de buurt. Dus interesse is er zeker, en een definitief ja hoop ik je later te kunnen geven.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

TanteKien

Hmm.. Misschien wel een hele goede manier om wat mensen van hier te leren kennen.. Bovendien is Zutphen maar iets meer dan een half uur met de trein (en reis ik gratis in het weekend).

Ik denk dat ik wel wil komen..


Jan H

Leuk idee Rianne, ik ben nog nooit in Zutphen geweest dus de stad is mij onbekend. Wel moet ik nog kijken hoe ik mij voel de dag ervoor kom ik terug uit zuidwest England. Eerst kijken hoeveel zin en energie dan heb.

Edewecht

Ik zou het leuk vinden, maar ik heb dan al wat anders.
Goed voorstel in ieder geval! :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

rianne

Leuk dat er wat mensen geïnteresseerd zijn! Zo'n wandeling met een gids moet wel gereserveerd worden en ik vind het niet prettig als ik het reserveer en dan uiteindelijk als enige meeloop. Daarom stel ik voor dat ik op 21 september inventariseer of er minimaal 4 mensen zijn die zeker mee willen en dan reserveer ik om 15.30 u een stadswandeling. Zo niet dan gaat het helaas niet door.

AceVentura

Voor mij gaat het helaas toch niet lukken. Voor wie wel gaan: Veel plezier  :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

rianne

Er zijn te weinig mensen om een stadswandeling te reserveren. Wie weet zie ik jullie bij een andere activiteit!