Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

LHBT Emmen

Gestart door Edewecht, augustus 14, 2017, 07:24:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edewecht

Drenthen opgelet! Sinds ongeveer een jaar is er een nieuwe club aktief: LHBT Emmen
Elke maand hebben ze een bijeenkomst in een besloten gelegenheid, wat fijn is voor bijv. transgenders die niet uit de kast zijn, maar wel graag een avond zichzelf willen zijn temidden van andere transgenders.

Ik ben inmiddels drie keer erbij geweest. Gezellig, kleinschalig (tien tot vijftien mensen) en divers. Merendeel transvrouwen (zij hebben LHBT Emmen opgericht), maar ook lesbische vrouwen en homomannen. Ook ik als aseksuele homo ben er welkom. Boeiende gesprekken gehad.

Belangstelling? Kijk op http://lhbtemmen.nl/

:wave: Tot ziens!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Dat ziet er erg leuk uit Edewecht  :klap: Je hebt er vaker over verteld, leuk dat het steeds meer vorm krijgt  :cheerleader:

Het is voor mij erg ver weg en dan maakt een woensdag het er niet makkelijker op, maar als ik een keer in de gelegenheid ben kom ik graag een keer langs.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler