Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Gezocht voor interview: mensen die gelukkig zijn in een relatie zonder seks

Gestart door floorbr, juni 29, 2017, 10:42:38 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

floorbr

Hallo,

Voor RTL Weekend Magazine (het online magazine van RTL) schrijf ik een artikel over stellen die samen zijn, maar geen (meer) seks hebben. Een onderwerp dat naar mijn idee wel wat meer openheid en aandacht verdient. Want op seks ligt misschien nauwelijks meer een taboe, op geen seks hebben des te meer. En dat terwijl er genoeg mensen zijn die een relatie hebben zonder seks te hebben. Voor dit artikel spreek ik met mensen voor wie dit geldt, in verschillende situaties. Dus zowel mensen die helemaal tevreden zijn zonder seks, als mensen die het misschien liever wel zouden willen. Mijn vraag is of er mensen op dit forum zijn die gelukkig zijn in een seksloze relatie en daar iets over zouden willen vertellen. Het zou gaan om een telefonisch interview. Mag ook zeker anoniem. Het artikel vooraf nog even lezen is geen probleem. Alvast heel veel dank! Mijn emailadres is: info@floorbakhuys.nl

Hartelijke groet,

Floor Bakhuys Roozeboom
www.floorbakhuysroozeboom.nl


Koffie

Welkom Floorbr!  Ik hoop dat het je lukt zo'n koppel te vinden. Zelf vermoed ik dat de meeste mensen die happy zijn in zo'n relatie zich niet hier zullen melden (dat doen mensen meer als ze contact zoeken met mensen die ook niet blij zijn met de situatie) maar ze zijn er wel.
Ik heb geen relatie, dus ik val buiten je doelgroep.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Hoi Floorbr, welkom! ik sluit me aan bij Koffie. En ben er blij mee dat er steeds meer over het taboe van geen seks geschreven en uitgezonden wordt. Daar draag ook jij aan bij. :cheerleader:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Welkom op het forum Floor, en bedankt voor je interesse in aseksualiteit  :cake: :cake: :cake: :cake:

Ik heb zelf geen relatie en val daarmee dus buiten jouw doelgroep, hopelijk vind je hier toch iemand die mee kan en wil werken.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Dutchamoeba

Ik ben niet meer erg actief op dit forum, en lees dit oproepje nu pas. Ik ben gelukkig in een relatie zonder seks, en heb meegewerkt aan een boek dat net is uitgekomen over dit onderwerp (en gratis te lezen is op Kindle tot 13 juli):

https://www.amazon.com/ASEXUAL-PERSPECTIVES-Asexual-ACElebration-DIVERSITY/dp/0995599335/ref=as_li_ss_tl?_encoding=UTF8&qid=1499467406&sr=8-1&linkCode=sl1&tag=quirkybooks-20&linkId=0964a1d18c5eb93e569ed5234530efbc

(Mijn verhaal is dat van Geeske van der Poel. De auteur van het boek heeft mij verzocht een positief bericht achter te laten op Amazon. Wie bereid is dit ook te doen, nodig ik daar hartelijk toe uit.)

Ik wens iedereen veel leesplezier toe!
P.S. Mijn verhaal mag gebruikt worden voor het RTL Weekend Magazine (als de auteur van het boek daar ook mee instemt).