Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Interview Wendy magazine - Relatie zonder seks

Gestart door reneel, augustus 15, 2017, 09:39:37 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

reneel

Beste allemaal,

Voor de Wendy (tijdschrift van Wendy van Dijk) schrijf ik drie interviews met stellen die een relatie hebben maar geen seks (meer). Dit kan allerlei redenen hebben.
Ik zou graag ook een stel aan het woord laten waarbij aseksualiteit hierin een rol speelt. Het gaat om respectvolle interviews, die we graag willen drukken met foto's (al mogen deze anoniem zijn, bijvoorbeeld van achteren gefotografeerd)

Is er iemand die dit onderwerp wil bespreken? En de lezer wil uitleggen hoe dit werkt voor jullie.

Ik hoop van jullie te horen.
Vriendelijke groeten,
Renée Lamboo-Kooij
(info@reneelamboo.nl)

Koffie

Welkom op het forum. Ik hoop dat zich een stel meldt. Ik zelf ben single, dus ik zal het niet zijn. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Bubble

Hoi Renée
Ik ben binnenkort ook single, dus helaas...
Anders goed is ook goed

Edewecht

Welkom Renée. Leuk dat je interesse hebt in dit onderwerp.
Ook ik ben single, altijd geweest, dus ik heb geen verhaal voor je. Maar ik hoop dat het je lukt om wat mensen te vinden! :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Fricai

Hey Renée!
Ik heb helaas (;D) wel seks in mijn relatie, dus  ben ook al geen kandidaat. Maar er is vast iemand te vinden, succes ermee, ik ben benieuwd.  :wave:

AceVentura

Bedankt voor je interesse in aseksualiteit Renée,  :cake: :cake: :cake: :cake:
Helaas kan ik je ook niet helpen, hopelijk reageert er nog iemand die je wel kan en wil helpen.

Succes met het artikel !
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler