Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Re: Asexual Awareness Week 2017

Gestart door Jan H, augustus 23, 2017, 01:01:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jan H

Ha beste mensen,

Ik zie dat er van 22 tot 28 oktober 2017 de asexual awareness week is. Dit is erg leuk natuurlijk, waarbij ik het mij afvroeg of er mensen zijn die het leuk vinden om in het kader van deze week hier in Nederland of Vlaanderen iets te organiseren. Het kan en mag van alles zijn, dus doe eens gek en zeg het. Tevens ben ik benieuwd hoe groot het animo is. Dus laat het weten, ik hoor het graag!

Met vriendelijke groet,
Jan den Hartogh

   

AceVentura

Het lijkt me leuk iets met die week te doen, al is het maar iets in het weekend ofzo.

Wat we kunnen doen is ook een beetje afhankelijk van je doel. Als je puur voor de zichtbaarheid gaat zal je wat anders moeten doen als wanneer je gewoon een uitje voor onszelf wil doen.
In de laatste categorie zijn dierenparken altijd wel erg geschikt, misschien kunnen we iets wat meer in het oosten van het land doen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Somebody someome

Bijvoorbeeld met paar van ons naar burgers zoo in Arnhem gaan ? Schijnt mooi park te zijn.

AceVentura

Bijvoorbeeld, de Apenheul vind ik ook altijd wel leuk.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Somebody someome

Zeker. Hopen dat veel mensen kunnen  lijkt mij super om meet mensen van onze " soort"  te meeten en wat leuks te doen

Erinacea

Ik ben HEEL erg voor een dagje dierentuin! :D Dat is altijd een leuk idee. De apenheul ben ik al wel eens geweest, is erg leuk. Burger's zoo kan ik mij niet herinneren of ik daar ooit geweest ben...
Zou het in het weekend van 28/29 oktober worden?

Somebody someome

Prima Paul xd dan ben ik ook thuis van vakantie in Portugal  dus komt goed uit dat weekend .  ;D

Jan H

Ha mensen bedankt voor de reacties! Ik zie dat de dierentuin in het oosten van het land veel bijval krijgt. Ik heb daar het afgelopen jaar weinig ace activiteit gezien. Wat mij betreft een goed initiatief om goed kennis met elkaar te maken. Dat lijkt mij erg leuk en gezellig. Hebben mensen nog voorkeur voor een dag zaterdag 28 okt of zondag 29 okt? Omdat het eind oktober is, kunnen we slecht weer verwachten, is er in de buurt ook een uitwijkmogelijkheid voor een activiteit binnen in het oosten van het land?

Somebody someome

Doe maar zondag jan xd ben zaterdag al druk met voetbal. Vooral als het uitwedstrijd is neemt dat veel tijd in beslag.

AceVentura

Normaal gesproken zou ik "Zaterdag!" roepen, maar dan is ook de Queer aan Zee borrel, dus deze keer heb ik de voorkeur voor zondag.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jan H

Bedankt voor de reacties :) Hierbij op zondag 22 oktober 2017 een bezoek aan Burgers Zoo in Arnhem. Ik kijk ernaar uit om jullie te ontmoeten :grouphug: en te leren kennen. Ik vermoed dat 11:30 uur een mooie tijd is om te verzamelen bij de ingang van Burgers Zoo.

Ook zet ik deze activiteit in de bijeenkomsten zodat mensen dat kunnen lezen.

Fricai

Dat is voor mij zowat naast de deur... Misschien kom ik ook wel, hangt er een beetje van af hoe het gaat rond die tijd. :ange:

Edit: Grapje, ik wil het net in mijn agenda zetten, zie dat ik dan in Zeeland zit. :P

Somebody someome

Kom ik dag ervoor terug uit Portugal maar moet te doen zijn xd heb er zin in xd

AceVentura

Leuk Jan H  :klap: 22 oktober gaat wel lukken denk ik.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Somebody someome

Hoe weten we wie wie is ? Niet iedereen draagt pride symbols of zo'n ring. En voor mij eerste x dat ik zo'n meeting ga xd iemand tips?