Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Meeting idee: 12 steden tocht

Gestart door AceVentura, september 02, 2017, 10:41:52 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Hoi Allemaal,

Ik heb een ideetje voor meetings en ik ben benieuwd hoe jullie er over denken.
We zien het vaak als nadeel dat we redelijk gespreid over het land zitten, en precies dat nadeel kunnen we natuurlijk ook in ons voordeel gebruiken: Waarschijnlijk weten we met z'n allen in elke provincie wel een leuk plekje om bij elkaar te komen voor een leuk dagje uit of iets anders. We hebben (in NL in ieder geval) 12 provincies, dus vandaar de naam 12 steden tocht :) Het idee is dan om iedere maand in een andere provincie een bijeenkomst te hebben. Dat heeft als voordeel dat het op een gegeven moment voor iedereen wel een keertje in de buurt is.

Wat vinden jullie hiervan ? En hebben jullie misschien een concreet idee voor wat we kunnen doen ? dus een provincie en een mooi plekje of uitje in die provincie.

Groetjes,
Ace
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Bubble

Leuk idee, AceVentura,

Op het moment ben ik niet zo fantasierijk, best veel ontwikkelingen. Maar als afleiding zal ik mijn gedachten er eens over laten gaan.
Anders goed is ook goed

SKUGDY

In leeuwarden kan je best leuk zitten in de prinsentuin (bij mooi weer), of in het kattencafé (bij minder weer). Zijn beide niet al te ver van het station. K ben benieuwd of er meer animo voor is, zou mij namelijk wel interessant lijken om wat aces te ontmoeten.

Fricai

Ik denk dat in een paar provincies erg weinig animo is misschien (Zeeland, Flevoland, Friesland, Drenthe?), maar niet geschoten is altijd mis. :) Tevens komt er misschien meer volk op af van nabije provincies. En met ver vooruit plannen hebben we ook wel meer kans. :)

Koffie

Tja, ik ben zelf gewoon niet zo heel erg meeting-achtig. Als er iemand is die me graag persoonlijk wil ontmoeten is dat haast altijd wel mogelijk, maar ik richt me doorgaans weinig op forummeetings.

Ik laat wel mijn gedachten erover gaan.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Mona_Ban

Ik woon in Limburg. Gezellig samen eten of eentje drinken in Maastricht?

AceVentura

Leuk dat er al wat ideetjes komen, liefst wel zo concreet mogelijk, een park, een specifieke horeca gelegenheid of wat anders.

@Koffie, hoewel het uiteraard leuk is als je er ook bij bent ben ik ook heel erg blij als je een idee hebt voor een locatie in een provincie waar jij bekend bent.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Dierentuin in het oosten? Dan valt -zou ik zeggen- Wildlands in Emmen af. Alleen al om binnen te komen betaal je rond de 30 euro's.

Ondertussen laat ik mijn gedachten gaan over uitjes hier in de buurt die wel betaalbaar en OV-bereikbaar zijn...
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Dat was wel een van de dingen die bij me op kwam. Een dagje dierentuin is ook niet meer het goedkope uitje wat het vroeger was ....  ::) Laten we maar denken dat de dieren het daardoor in ieder geval een stuk beter hebben.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jan H

Hoewel ik zelf in Rotterdam woon, vraag ik mij toch af of onze plezante zuiderburen ook mee willen doen. En in Vlaanderen ook enige bijeenkomsten/activiteiten willen organiseren.

Fricai

Misschien wel AceVentura, ... :)

Als je toch dierentuinen zoekt, in Rhenen zijn op dit moment volgens mij Panda's (import uit China), dat is best wel bijzonder. =]

Enja Jan H, maak er 15 steden van dan. Of hoeveel Nederlandstalige provinciën heeft België?

AceVentura

Als ik zowel Nederland als Vlaanderen meeneem kom ik tot het volgende lijstje provincies:
Nederland:
- Deenthe
- Flevoland
- Friesland
- Gelderland
- Groningen
- Limburg
- Noord Braband
- Noord Holland
- Overijssel
- Utrecht
- Zeeland
- Zuid Holland

Vlaanderen:
- Antwerpen
- Limburg
- Oost Vlaanderen
- Vlaams Braband
- West Vlaanderen

Wie weet er ergens een leuk plekje ? Maak het ook weer niet te moeilijk, gewoon iets waar je zelf graag komt of eens graag heen zou willen.
Om dan meteen een voorzetje voor Zuid Holland te geven: Komende week is er Rottrdam Pride met op zaterdag om 11:00 een pride walk. Is het een ideetje om dat de eerste van de 1217 steden te maken ? Meer informatie kan je vinden op http://rotterdam-pride.com/
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

IJskonijn

Ik stel voor Noord-Holland iets in Alkmaar voor. Dat ligt lekker centraal en is volgens mij goed met OV te bereiken. Specifieke plek weet ik nog niet, kom ik nog op terug. Misschien gewoon koffie op de Kaasmarkt?

AceVentura

De Kaasmarkt Alkmaar ziet er leuk uit. Er zit daar ook een kaasmuseum, misschien leuk als we er echt een dagje uit van willen maken. Aan het plein zit ook De Waag, ziet er uit als een prima plek om daarna wat te eten.
Is dat wat ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

WeirdOne

Leuk idee! Ben ik als nieuweling ook welkom?  ;)