Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Meeting idee: 12 steden tocht

Gestart door AceVentura, september 02, 2017, 10:41:52 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jann

Ahh leuk! Zwolle is een erg mooie stad vind ikzelf, en inderdaad goed te doen vanuit het hele noorden. Ook Utrecht is een leuk idee, en lekker centraal, wel een stukje verder maar ik kom er opzich al best vaak voor meetings dus wat dat betreft.. :D
Be a little kinder than you have to - E. Lockheart

Tineke.

Citaat van: AceVentura op april 19, 2018, 10:39:58 PM
Als er een locatie is en je wil graag daadwerkelijk een bijeenkomst hebben is het een kwestie van een datum/tijd kiezen en dan maar hopen dat er voldoende animo is. Het is het makkelijkst om voor de daadwerkelijke bijeenkomst even een apart topic te starten.

Count me in voor Zwolle en Utrecht! Wil ook best een topic beginnen voor die 2, maar een datum overleg ik liever eerst even met jullie.  ;)

Niezel

Zwolle of utrecht klinkt prima.

Edewecht

Citaat van: Edewecht op november 19, 2017, 07:59:52 PM
Wat Drenthe betreft, blijft het een beetje stil. Ik woon in Emmen, en je betaalt je scheel voor een kaartje aan de nieuwe 'dieren'tuin Wildlands.

Die dingen die misschien wel leuk zouden zijn, zijn weer lastiger te bereiken per OV. Hunebedcentrum in Borger, Veenmuseum in Bargercompascuum, Ellert&Brammert in Schoonoord, het is allemaal nog een eind met de bus.

Misschien is er in Assen iets geschikts, maar ik ken Assen verder niet. Zijn hier mensen uit (de omgeving van) Assen?
Meppel? Hoogeveen? Ik zou niet weten wat er te doen is. :-\

(Lekker rustig zo, in Drenthe ;D )

Herstel :D
De plek waar de dierentuin tot voor een paar jaar zat, midden in het centrum van Emmen, wordt langzamerhand omgetoverd tot een Mensenpark. Oké, inmiddels heet het 'Rensenpark', ter ere van Aleid & Jaap Rensen die het Noorder Dierenpark destijds tot grote bloei hebben gebracht. Maar nu wordt er gewerkt aan een wandelpark met veel cultuur, kinderboerderij met opvang voor zieke en zielige dieren (https://www.ganzenparadijs.nl/akkas-stadsboerderij), laagdrempelige sport, ateliertjes, zonneweides enz. Het is nog niet af, maar het wordt wel wat. Heb ik met eigen ogen gezien ;D

Kortom: misschien een leuke plek voor een piknik, en bij slecht weer kunnen we een theehuis of een ander horeca-tentje in.

https://gemeente.emmen.nl/vernieuwing-centrum-emmen/rensenpark/over-het-rensenpark


en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Off Topic. ;) :offtopic:

Hee, dat ganzenparadijs, daar zijn afgelopen jaar een heleboel Goese ganzen heen gegaan volgens mij. Er waren er hier zo veel, dat ze voor overlast zorgden en ze zijn met een heleboel, in familieverband, opgehaald en meegenomen. Doe ze de groetjes. Vorig jaar zaten ze nog in mijn tuin, ik woon langs het water. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Artemyr

Hoi hoi!

Newbe op het forum maar ik zag dat jullie meetings in nl willen gaan doen =)
Paar jaar geleden was ik naar een meet in Melbourne, toen had iedereen wat te eten naar een picknick in een groot park meegenomen.
Misschien een idee omdat ook te doen? momenteel mooi genoeg weer zou ik zeggen ;-)

Ik heb de hele spread hier nog niet gelezen, maar ik woon in Utrecht dus als jullie het hier willen doen, wil ik wel helpen met organiseren!

AceVentura

Welkom op het forum Artemyr,  :cake: :cake: :cake: :cake:

Wat goed dat je al meteen met meetings mee wilt doen. Iedere hulp met organiseren is welkom, dus als je een leuk idee hebt zou ik zeggen: Doen !  :cheerleader:
Qua locatie zitten we door het hele land, dus het is altijd wel ver weg voor iemand. Ik heb wel de indruk dat er in het noorden behoefte is aan meetings.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Citaat van: AceVentura op augustus 07, 2018, 07:10:58 PM

Ik heb wel de indruk dat er in het noorden behoefte is aan meetings.


Dit heeft mij ertoe bewogen om zelf eens een meeting voor te stellen. Dit vind je hier:
http://du.asexuality.org/index.php?topic=6161.msg163970#msg163970

Yeah! Emmen doet mee in de 12-stedentocht :cheerleader:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Stevie1992

Hoi,
nog een Groningse hier  :wave:
Voor dingen als een picnic kunnen we altijd wel terecht in het Stadspark, dat ligt aardig op loopafstand van het station (ook gezien de hordes mensen op bevrijdingsdag aan de wandel). Mochten we ons op de kleedjes vervelen ligt daar ook de kinderboerderij om beestjes te kijken en geitjes te knuffelen  ;D
Voor iets binnen wat leuk is en niet duur moet ik even doordenken.

Liggend aan wanneer het plaats gaat vinden hier en op andere locaties moet ik wel even kijken want op het moment heb ik de zaterdagen nog niet vrij, hopelijk verandert dit binnen niet al te lange tijd (job hunting)
I need no reasons, I simply.. am

kim10

Een dagje Maastricht lijkt me wel wat. Kim

AceVentura

Maastricht schijnt inderdaad erg leuk te zijn, weet jij daar een leuke plek om bij elkaar te komen?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

kim10

Hoi , nee ik ben er zelfs nooit geweest. Maar het Vrijthof ( correct gespeld ? ) schijnt mooi te zijn , er is een Museum en je kunt er goed eten. Kim. 

AceVentura

#73
Je hebt het correct gespeld en het ziet er inderdaad leuk uit: link naar Wikipedia: Vrijthof Maastricht

(link werkte niet; gefixt door Edewecht)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

kim10

Wat let ons?  De laatste week van september ben ik op vakantie maar daarna weer alle tijd om wat leuks te doen. Kim.