Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Meeting idee: 12 steden tocht

Gestart door AceVentura, september 02, 2017, 10:41:52 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fricai


AceVentura

Welkom op het forum WeirdOne,  :cake: :cake: :cake: :cake:
Uiteraard ben je welkom  :klap:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

WeirdOne

Jeej 8) Als de meeting in de buurt van een of ander centraal station is wil ik best een stukje reizen hoor, woon zelf in Gelderland :)

Somebody someome

@ weird one ander draadje die over de asexual awarness week gaat zijn we bezig om meeting te organiseren bij burgers zoo in Arnhem. Misschien leuk om mee te gaan. Xd

WeirdOne

Oh das in de buurt! Leuk ik ga ff kijken  ;D

lizzzzzk

Yasssss! Ik ben er helemaal voor om in Noord-Holland Alkmaar te doen! Ik zou dolgraag andere Aces willen ontmoeten, ben een beetje eenzaam zo  :wave:
"Always forgive your enemies, nothing annoys them so much"
- Oscar Wilde

WeirdOne

Alkmaar is leuk! En maar 2 uur met de trein voor mij ::) kan best!

Nuwanda

Ik zie dat nog niemand hier iets over heeft gezegd, maar er is aankomende vrijdag 22 september nog een kaasmarkt, dan volgende week 29 september en daarna is de volgende keer pas weer in maart :-\

AceVentura

Bedankt voor de tip Nuwanda.
Ik had zelf ook al wat gezien daarover. Doordeweeks zoiets doen is vaak lastig omdat de meesten met werk/school zitten, dus met de dag ga ik uit van de weekenden met een lichte voorkeur voor de zaterdag boven de zondag.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

IJskonijn

Ik bedoelde ook meer de kaasmarkt als in de locatie :bloos: Ik geloof dat het officieel het Waagplein heet. Maar het kaasmuseum lijkt me wel een leuke laagdrempelige activiteit. En dan daarna iets eten of drinken (ligt er een beetje aan hoe laat we gaan). In september en oktober is ie op zaterdag open, daarna alleen op zondag.

Is het handig om hier ook een aparte post voor te maken om te inventariseren wie er willen komen en wanneer we het gaan doen?

Fricai

Doe maar ja, dan kunnen we dit topic behouden voor het bredere idee waar het mee begon! ;)

AceVentura

Mijn idee was juist om hier de meetings in het kader van deze 12 of 17 steden tocht te bespreken, dus wat mij betreft hoort het gewoon hier thuis, tenzij dat te onoverzichtelijk gaat worden natuurlijk.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Fricai

Dat verwacht ik eigenlijk wel, als we meerdere tripjes tegelijk plannen, gaat dat alles door elkaar... Wie er dan allemaal komt en de details voor de afspraak wordt dan een beetje chaotisch, lijkt me. :P Maar misschien overschat ik hoeveel er gaat gebeuren?

AceVentura

Ik had laatst een leuk idee voor de 12 steden tocht in Zuid Holland: Avifauna in Alphen aan de Rijn.
Op hun website kan je zien wat daar zoal te zien en te doen is: https://www.avifauna.nl

Lijkt jullie dat wat ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Erinacea

Ik ben erg pro-Avifauna! Nog nooit geweest, lijkt me supertof!

Voor de provincie Utrecht wil ik mensen graag uitnodigen naar Amersfoort! Er zijn meerdere leuke dingen die we kunnen doen, maar ik heb een top 3 samengesteld:
een bezoek aan Villa Mondriaan op nummer 3.
een rondvaart door de grachten op nummer 2.
en een high tea in Corazon Coffee op nummer 1. Erg smakelijk!

Klein ietepiete nadeeltje van Amersfoort is dat het centraal station op een kwartier loopafstand ligt van de binnenstad. Hoewel er meerdere buslijnen zijn die ergens in de binnenstad een stop maken, maar toch.