Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Meeting idee: 12 steden tocht

Gestart door AceVentura, september 02, 2017, 10:41:52 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jeanette1707

Flevoland te Emmeloord is een bioscoop, direct hieronder restaurant. high tea, lunch etc.

Jeanette1707

Flevoland! zitten bioscopen, en andere eetgelegenheden, Flevonice is er ook nog dus vast wel wat leuks wat we samen kunnen doen :)

Koffie

Wat ik zelf erg leuk vind hier in Goes, is het Kattencafe. Kattencafe Kat en Schotel. Ze zijn wel maar tot 16.00 open op veel dagen.
En bij de Vierlinden kun je goedkoop maar lekker eten.

Verder ben ik niet zo'n uitgaander, maar dit is wat ik weet.

Houd er als mensen hierheen komen wel rekening mee dat in het weekend het openbaar vervoer niet altijd even goed is. Ik woon in de grootste wijk van de stad en daar gaat 's avonds en in de weekends echt geen enkel busje heen. Ook al barst het hier van de ouderen. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Fricai

Goes lijkt me ook de beste keuze in Zeeland! Enige dat een beetje te bereiken is per OV.

Edewecht

Wat Drenthe betreft, blijft het een beetje stil. Ik woon in Emmen, en je betaalt je scheel voor een kaartje aan de nieuwe 'dieren'tuin Wildlands.

Die dingen die misschien wel leuk zouden zijn, zijn weer lastiger te bereiken per OV. Hunebedcentrum in Borger, Veenmuseum in Bargercompascuum, Ellert&Brammert in Schoonoord, het is allemaal nog een eind met de bus.

Misschien is er in Assen iets geschikts, maar ik ken Assen verder niet. Zijn hier mensen uit (de omgeving van) Assen?
Meppel? Hoogeveen? Ik zou niet weten wat er te doen is. :-\

(Lekker rustig zo, in Drenthe ;D )
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Lux Aeternalis

Ik woon zelf in Enschede, maar woon hier pas n jaartje of 2 en weet niet echt wat er hier in de buurt te beleven is :),

Ik zou wel graag een keer naar een meeting gaan, ookal ben ik stervens bang om forum mensen irl te ontmoeten (nou weet ik rationeel ook wel dat dit nergens op slaat).
Dus als er een keer iets op een zaterdag georganiseerd wordt ergens zou ik wel van de partij willen zijn. (Of zondag overdag, yay 05:45 je bed uit op maandag).

AceVentura

5:45 je bed uit is een herkenbaar tafereel wat ik ook 18 jaar vol heb gehouden  ::) Dat maakt de zondag vaak onhandig inderdaad.

En dat bange is heeel normaal de eerste keer, dat gaat over het algemeen na korte tijd al weg. Misschien helpt het om het te zien als teken dat het waarschijnlijk ook belangrijk voor je is.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Lux Aeternalis

Yup, maar ik heb dat met alle sociale dingetjes en dingen waar mensen bij betrokken zijn als het irl is.

Hugo uit Brussel

CiteerHoewel ik zelf in Rotterdam woon, vraag ik mij toch af of onze plezante zuiderburen ook mee willen doen. En in Vlaanderen ook enige bijeenkomsten/activiteiten willen organiseren.
Ik probeer vanaf 2018 een maandelijkse meetup in Brussel te organiseren: https://www.meetup.com/Brussels-Asexuality-Meetup/events/245727786/

Wat betreft de 12 (of 17) steden tocht, zouden we eens een planning vastleggen?  Bijv. één stad per maand in 2018, de rest in 2019?

Hugo uit Brussel

Oeps, ik zag net in een ander topic dat de 12-stedentocht al in Alkmaar was begonnen ;-)

AceVentura

De aparte meetings worden vaak aparte topics, en we zijn ook nog lang niet compleet, dus als je een idee hebt is dat ook meer dan welkom natuurlijk.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

stampedian

Ik zie het bericht nu pas, maar ik vind het een erg leuk idee! Lijkt me leuk om anderen te ontmoeten. :)