AVEN - Aseksueel Voorlichtings- en Educatie Netwerk
Februari 18, 2018, 09:15:59                
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
Heb je je geregistreerd, maar ontvang je geen activerings-email?

Stuur dan een email naar:
mailaven @ xs4all.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

FAQ   Startpagina   Omlaag  Help  Zoek  Inloggen Registreren  
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 2 3 [4] Omlaag Print
Auteur Topic: Meeting idee: 12 steden tocht  (gelezen 1384 keer)
Fred uit Amsterdam
Junior Member
*

Lekker asexy

« Antwoord #45 Gepost op: Januari 22, 2018, 08:37:04 »

Prima idee toch? Wat betreft Noord Holland kunnen we wat organiseren in Amsterdam. Zelf woon ik in de Jordaan met voldoende terrasjes en wandelmogelijkheden.
Tineke.
Member
*

« Antwoord #46 Gepost op: Januari 25, 2018, 07:39:09 »

Wat Drenthe betreft, blijft het een beetje stil.

Misschien is er in Assen iets geschikts, maar ik ken Assen verder niet. Zijn hier mensen uit (de omgeving van) Assen?
Meppel? Hoogeveen? Ik zou niet weten wat er te doen is. Undecided

(Lekker rustig zo, in Drenthe Grin )

Hier een Meppeler! Korte omschrijving van Meppel en omgeving: slecht openbaar vervoer, weinig activiteiten. Ik zou dan eerder kiezen voor Zwolle of Assen. Zwolle is dan wel Overijssel maar het is wel een goede optie. Veel te doen, makkelijk te bereiken, veel activiteiten. Net als Assen haha!  Grin
introvert_ace
Junior Member
*

EmbrACE who you are <3

« Antwoord #47 Gepost op: Februari 09, 2018, 08:26:46 »

Hier een Meppeler! Korte omschrijving van Meppel en omgeving: slecht openbaar vervoer, weinig activiteiten. Ik zou dan eerder kiezen voor Zwolle of Assen. Zwolle is dan wel Overijssel maar het is wel een goede optie. Veel te doen, makkelijk te bereiken, veel activiteiten. Net als Assen haha!?  Grin

Ik kom net pas in deze thread binnenvallen hoor :-) Maar als er genoeg animo is voor Zwolle dan ben ik denk ik ook wel van de partij! Smiley Ik kom zelf uit Groningen (stad). Ik heb niet de hele thread gelezen, maar ik weet niet of er in Groningen zoveel animo is, dus ik zou Zwolle ook wel een goede optie vinden.
Pagina's: 1 2 3 [4] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: