Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Meeting idee: 12 steden tocht

Gestart door AceVentura, september 02, 2017, 10:41:52 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fred uit Amsterdam

Prima idee toch? Wat betreft Noord Holland kunnen we wat organiseren in Amsterdam. Zelf woon ik in de Jordaan met voldoende terrasjes en wandelmogelijkheden.

Tineke.

Citaat van: Edewecht op november 19, 2017, 07:59:52 PM
Wat Drenthe betreft, blijft het een beetje stil.

Misschien is er in Assen iets geschikts, maar ik ken Assen verder niet. Zijn hier mensen uit (de omgeving van) Assen?
Meppel? Hoogeveen? Ik zou niet weten wat er te doen is. :-\

(Lekker rustig zo, in Drenthe ;D )

Hier een Meppeler! Korte omschrijving van Meppel en omgeving: slecht openbaar vervoer, weinig activiteiten. Ik zou dan eerder kiezen voor Zwolle of Assen. Zwolle is dan wel Overijssel maar het is wel een goede optie. Veel te doen, makkelijk te bereiken, veel activiteiten. Net als Assen haha!  ;D

introvert_ace

Citaat van: Tineke. op januari 25, 2018, 07:39:09 PM


Hier een Meppeler! Korte omschrijving van Meppel en omgeving: slecht openbaar vervoer, weinig activiteiten. Ik zou dan eerder kiezen voor Zwolle of Assen. Zwolle is dan wel Overijssel maar het is wel een goede optie. Veel te doen, makkelijk te bereiken, veel activiteiten. Net als Assen haha!?  ;D

Ik kom net pas in deze thread binnenvallen hoor :-) Maar als er genoeg animo is voor Zwolle dan ben ik denk ik ook wel van de partij! :) Ik kom zelf uit Groningen (stad). Ik heb niet de hele thread gelezen, maar ik weet niet of er in Groningen zoveel animo is, dus ik zou Zwolle ook wel een goede optie vinden.

sterrenstelsel

Beetje laat misschien om nog met ideeën te komen, is er nog animo?  :ange:

Zwolle lijkt me zelf ook een leuke! Ik heb daar zelf niet specifieke ideeën voor maar de ligging is best wel goed.

Voor Flevoland: Lelystad heeft een leuk natuurpark, waar ook een museum is geloof ik en een eetgelegenheid, veel ruimte om te wandelen... En dan is er nog Batavia Stad. 

Gelderland: In Nijmegen is er de Ooijpolder waar eeuwige wandelmogelijkheden zijn  :P maar ook Lux,  'vrijzinnig' podium waar onder andere films worden gedraaid.

Utrecht lijkt me ook een hele centrale plek. Daar is het restaurant van de ACU een aantal dagen per week open. https://acu.nl/pagina/over-acu het werkt op vrijwillige basis, leuke sfeer, geschikt voor groepsreserveringen, goedkoop.

Ik vind een potluck in een willekeurig park ook altijd een strak plan  ;D met het betere weer dat eraan komt.

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Fricai


Wessel


Tineke.

Lely en Utrecht zouden mij ook wel lukken denk ik! Lijkt me erg gezellig :)

Fred uit Amsterdam

Super goeie ideeën allemaal!!
Wanneer beginnen we eraan?
:handschudden:

Alert


Fred uit Amsterdam

Dus beginnen we hier in Amsterdam?
Ik kom binnenkort met een voorstel!
;)

Tineke.

In Zwolle heb je aan de rand van de binnenstad een soort parkje, vlak bij museum de Fundatie. Misschien is dat iets? Verder zijn er in Utrecht zat leuke tentje om wat te drinken. In Utrecht is vlak bij de binnenstad ook een mooi park, maar die weet ik zo niet precies te vinden.. Is het een idee dat er een topic word gemaakt voor Zwolle en/of Utrecht ofzo? :)

Anita

Liefst niet in een grote stad. Graag ergens rustig, picknick, boswandeling, kroegje ....
Wanneer gaat het gebeuren?

AceVentura

Het lastigste met bijeenkomsten is altijd om een locatie te vinden, vandaar het idee van dit topic om ideeën te verzamelen. Als er een locatie is en je wil graag daadwerkelijk een bijeenkomst hebben is het een kwestie van een datum/tijd kiezen en dan maar hopen dat er voldoende animo is. Het is het makkelijkst om voor de daadwerkelijke bijeenkomst even een apart topic te starten.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Mike99

Mijn kennis over leuke plekjes is wat beperkt maar heb voor een paar steden wat op een rijtje gezet.

Eindhoven:
Philips de Jonghpark (Bus 10 van Eindhoven station of 15 minuten lopen vanaf station Strijp-S)

Den Bosch:
Aan de Dommel in het centrum zijn er veel rustige plekjes te vinden.

Utrecht:
Griftpark (Bus 7 vanaf Centraal)

Nijmegen:
Plekje aan de Waal (15/20 minuten van het station en er rijden verschillende bussen die richting op)

Arnhem:
Park Sonsbeek (Zit zowat aan Centraal vast)

Heb er OV opties bijgezet omdat ik en waarschijnlijk ook veel andere mensen hier afhankelijk zijn van het OV