Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Meeting idee: 12 steden tocht

Gestart door AceVentura, september 02, 2017, 10:41:52 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Citaat van: Luuk van der Grient op augustus 31, 2018, 05:01:52 PM
Maar ik vind het zo stom dat iedereen mij tegenwoordig als een homo zien en mensen het een beetje met een korreltje zou gaan nemen.
Maar dat is toch helemaal aan hun, en niet jouw probleem? Jij bent wie en wat je bent.
Maar misschien is dit meer een ander onderwerp dan de 12 steden tocht ...

@kim10:
Een smiley kan je op twee manieren doen. Als je aan het typen bent heb je daar boven een hele reeks aan smiley's staan, daar kan je op klikken en dan wordt hij toegevoegd op de plek waar je aan het typen bent, in je tekst zie je dan ook dat er wat een toegevoegd wordt in "code", dus niet als plaatje. Mocht je van sommige simleys die code kunnen onthouden dan mag je die ook gewoon met de hand intypen, dat werkt ook.

Zo heeft deze smiley ;D de "code":

;D

Voor sommige codes zal je merken dat als je je hoofd schuin naar links houd dat ze dan een beetje op het plaatje lijken. Dat is hoe smiley's zijn ontstaan ;)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler


Luuk van der Grient

Citaat van: AceVentura op augustus 31, 2018, 07:20:39 PM
Citaat van: Luuk van der Grient op augustus 31, 2018, 05:01:52 PM
Maar ik vind het zo stom dat iedereen mij tegenwoordig als een homo zien en mensen het een beetje met een korreltje zou gaan nemen.
Maar dat is toch helemaal aan hun, en niet jouw probleem? Jij bent wie en wat je bent.
Maar misschien is dit meer een ander onderwerp dan de 12 steden tocht ...

@kim10:
Een smiley kan je op twee manieren doen. Als je aan het typen bent heb je daar boven een hele reeks aan smiley's staan, daar kan je op klikken en dan wordt hij toegevoegd op de plek waar je aan het typen bent, in je tekst zie je dan ook dat er wat een toegevoegd wordt in "code", dus niet als plaatje. Mocht je van sommige simleys die code kunnen onthouden dan mag je die ook gewoon met de hand intypen, dat werkt ook.

Daar heb je dan wel weer gelijk in :P
Toch is het wel allemaal eventjes lastig.
Maar gelukkig begrijpen jullie dat ook :P
Zo heeft deze smiley ;D de "code":

;D

Voor sommige codes zal je merken dat als je je hoofd schuin naar links houd dat ze dan een beetje op het plaatje lijken. Dat is hoe smiley's zijn ontstaan ;)

kim10

Het is een beetje stilletjes geworden rond het 12 steden idee?  Tot nu toe heeft Rotterdam het meest te bieden. Denk ik.  :rollol: Kim.

AceVentura

Het is sowieso erg rustig op het forum momenteel, ik vermoedt dat dat nog wat met de vakanties te maken heeft. Ik zou zeggen: Kies gewoon de plek die je het leukst lijkt en doe een paar voorstellen wanneer we daar afspreken, je merkt vanzelf wie er kunnen en welke datum het handigst is.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

kim10

Hoi - de laatste week van september ben ik met vakantie maar daarna denk ik weer mee. :grouphug: Kim.

Luuk van der Grient

Citaat van: kim10 op september 04, 2018, 11:55:30 AM
Hoi - de laatste week van september ben ik met vakantie maar daarna denk ik weer mee. :grouphug: Kim.
Veel plezier met je vakantie :)
Ik zit ook niet iedere dag op het forum :P

kim10

Dank je Luuk. Ik ga naar de Algarve . Heb er ontzettend veel zin in . Kim. :wave:

Luuk van der Grient

Citaat van: Luuk van der Grient op september 05, 2018, 09:12:01 AM
Citaat van: kim10 op september 04, 2018, 11:55:30 AM
Hoi - de laatste week van september ben ik met vakantie maar daarna denk ik weer mee. :grouphug: Kim.
Veel plezier met je vakantie :)
Ik zit ook niet iedere dag op het forum :P

Snap ik helemaal :)
Stuur maar een berichtje hoe het was :)


Waalwijker

#100
Van 10 t/m 17 november 2018 is het lichtfestival in Eindhoven weer.
Is wel leuk om daar een meeting te houden en een rondje te lopen
Op https://www.gloweindhoven.nl/nl/info/over-glow is alle info over het festival te vinden ?  :handschudden:

kim10

Goedemorgen, Ik ben terug uit Portugal en denk graag weer mee het Meeting idee.  :wave: Kim.

Waalwijker

Citaat van: kim10 op oktober 05, 2018, 09:51:14 AM
Goedemorgen, Ik ben terug uit Portugal en denk graag weer mee het Meeting idee.? ? :wave: Kim.
Ha leuke vakantie gehad? ? 8)

kim10

Ja heerlijk. Portugal is toch wel een bijzonder land . Alleen de dreiging van de bosbranden geeft een onveilig gevoel. Kim.

Jan H

Heerlijk eten van alle provincies!

Ha mensen afgelopen zondag hebben wij met ons vieren een heerlijke meeting in De Bosch gehad. We hebben echt recht gedaan aan de slogan van de aseksualiteit. Namelijk dat taart erg lekker is :cake:, maar ander eten is ook heerlijk, en er zijn heel erg veel culinaire hoogstandjes. :klap:

Ook vind ik het idee van de twaalfstedentocht erg sterk en deze kunnen wij op een mooie manier vormgeven als iedereen kan zeggen waar zijn streek goed in is. Ook kunnen wij dan aan de hand hiervan nog meer heerlijke meetings plannen.

Dus wat ik doe ik zet alle provincies hieronder neer die kan iedereen kopiëren en invullen met heerlijke streekgerechten en er een datum en plaats invullen wat je een goed moment lijkt om samen te proeven en bij te praten, of kennis te maken. 

Zeeland
lekkernij:
plaats: 
Datum:

Brabant
lekkernij:
plaats: 
datum:

Limburg
lekkernij:
plaats: 
Datum:

Zuid Holland
lekkernij:
plaats: 
datum:

Utrecht
lekkernij:
plaats: 
datum:

Gelderland
lekkernij:
plaats: 
datum:

Noord Holland
lekkernij:
plaats: 
datum:

Flevoland
lekkernij:
plaats: 
datum:

Overijssel
lekkernij:
plaats: 
datum:

Drente
lekkernij:
plaats: 
datum:

Friesland
lekkernij:
plaats: 
datum:

Groningen
lekkernij:
plaats: 
datum:

Ik verwacht dat ik de komende tijd veel goede voorstellen ga horen! Dus voel je vrij om te kopiëren in te vullen en te delen! Ik hoor graag van jullie allemaal.  :wave: