Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Vanishya voorstellen

Gestart door Vanishya, september 03, 2017, 08:10:56 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vanishya

Hoi allemaal,
Net aangemeld dus zal me even voorstellen.
Vanishya (nickname) is 55.
Nu bijna 10 jaar single = nu bijna 10 (eindelijk) gelukkig.

Altijd geweten dat ik anders dan anderen was. Of dit nu genetisch is, door opvoeding of verleden komt, blijft in het
Midden. Een antwoord daarop zal ik nooit krijgen en is ook niet belangrijk meer.

Twee uitspraken van mij, al minstens 30 jaar: ik ben niet he-, ik ben niet ho-. Ik ben gewoon NO
En: ik heb een pest hekel aan strijken, maar als ik moet kiezen tussen seks en strijken, Doe dan maar...
Strijken!

Dat zegt genoeg lijkt me?

Btw. Fijn dat dit forum bestaat. Ik wist wel dat ik echt niet als enige zo'n weerzin had. Maar prettig te weten dat er nog veel meer zijn als ik. Dat voelt opeens een stuk minder "eenzaam".

Fricai

Hey Vanishya, welkom! :wave:

Ik ben blij dat ik niks heb wat echt gestreken hoeft te worden. xD

AceVentura

Welkom op het forum Vanishya,  :cake: :cake: :cake: :cake:

Fijn dat je nu een plek heb gevonden voor iets waarvan je al tijden wist dat het anders was dan anderen, en dat je je daardoor minder eenzaam voelt.
Als ik dan toch even nieuwsgierig mag zijn: Je hebt een bijzondere nichname, heeft die een betekenis ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Vanishya

Citaat van: AceVentura op september 03, 2017, 08:33:50 PM


Als ik dan toch even nieuwsgierig mag zijn: Je hebt een bijzondere nichname, heeft die een betekenis ?
Hoi, nee hoor geen enkele betekenis. Vond het gewoon mooi klinken.

Maar nu je aan het nadenken hebt gezet....
Er zit wel iets van 'vanish' in. Verdwijnen/onzichtbaar...
Treffend maar geheel op toeval gebaseerd

Koffie

Aha, ik dacht dat je dat bewust zo had gedaan. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Bubble

Anders goed is ook goed

Edewecht

Welkom Vanishya :)

Citaat van: Vanishya op september 03, 2017, 08:10:56 PM

Btw. Fijn dat dit forum bestaat. Ik wist wel dat ik echt niet als enige zo'n weerzin had. Maar prettig te weten dat er nog veel meer zijn als ik. Dat voelt opeens een stuk minder "eenzaam".


Zo is dat!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Laran