Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Zijn er hier mensen die lesbisch tevens aseksueel zijn?

Gestart door Raisha22, september 07, 2017, 03:12:30 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Raisha22

Ik ben lesbisch en aseksueel en hoop anderen tegen te komen die net hetzelfde als mij zijn.
Ik heb zelfs nog nooit een relatie kunnen vinden. Hoop dat er mensen zijn die reageren.

Liefs Raisha.

Laran

Hallo Raisha,
Je bent hierin echt niet alleen  :)
Ik val op vrouwen en ben aseksueel.

Zonnige groet,
Laran

Raisha22

Oke, dat is prettig te weten.. Ik geloof dat er heel weinig mensen zijn net zoals ik.

Laran


Jopie35

Hallo dames,

Hier nog iemand die lesbisch en aseksueel is..
Zijn er inderdaad niet heel veel die dit zijn..

Groet Jo...

Imogen

En hier nog iemand die lesbisch en aseksueel is  ;D

Ben al een 'oudgediende' van dit forum maar een tijdje weg geweest, andere dingen gedaan.
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Fricai


Imogen

Eerst was mijn nickname Imogen. Leuk dat je weer actief bent of het forum!
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

tribbleSlayer


Imogen

"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

mschilten

Asexuele 60 + vrouw die van knuffelen houd en op Asexuele vrouwen valt

Dus ben je rond de 60 en wil je kontakt?  Mail me!

Bomber

Hoi Raisha,

Beetje late reactie misschien, maar zit pas sinds gisteren op dit forum dus loop nu nog een beetje oude posts na...

En waar ik ook dacht dat ik een wel heel bijzonder rare vogel was, bleek ineens na gisteren dat er kennelijk toch meer van die "gevalletjes" zijn.
Dus ja, ik ben zelf ook zo'n lesbisch en aseksueel type... Je gelooft het niet maar kennelijk zijn er meer  :D! En ook ik was blij dat te ontdekken!!

Alert

Ik zit nog een beetje in de ontkenningsfase wat betreft mijn A seksualiteit. Maar mijn relaties waarvan de laatste zeer kort geleden lopen altijd stuk op het zelfde....

Maar lesbische ben ik zeker! : )

gideon

Nee, geen lesbisch. Ben een man. Lol. Maar wel bi en toch redelijk aseksueel ja. Ik ben 34 jaar en nooit een relatie gehad en weinig tot geen seksuele contacten. Call me stupid, call me weird, maar ik geef er gewoon niet zo veel om :P

Jo-anne