Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Vrouw zoekt vrouw

Gestart door Laran, september 07, 2017, 08:55:05 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Laran

Ik ben een vrouw van 42 jaar en zou graag een leuke, lieve spontane vrouw ontmoeten.

Inmiddels ben ik ruim 10 jaar zonder partner, maar merk dat ik nu graag weer met iemand een verbinding aan wil gaan. Zowel emotioneel als fysiek. Niet seksueel uiteraard, maar ik houd wel van knuffelen.

Zelf eet ik vegan en vind het prettig als jij vegetarisch of ook (bijna) vegan eet (of daar voor open staat) omdat dit voor mij toch voor een deel mijn kernwaarden vertegenwoordigd.

Imogen

#1
Hoi Laran,

Helaas ben ik zelf geen vegetarier, wel flexitarier. En is veganistisch eten voor mij net een stapje te ver, hoewel ik dol ben op soya-kaas maar dat is hier nauwelijks te krijgen. Daar moet ik dan helemaal voor naar de andere kant van de stad op de fiets.
Ik ben daarentegen wel weer dol op knuffelen.

Succes met je zoektocht. Misschien is dit wat voor je: http://dekringen.nl
In Nederland zijn er verschillende kringen van lesbische vrouwen, waar je naar toe kan gaan.
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"