Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

citytrip naar Praag

Gestart door Hanneke, juni 27, 2017, 01:59:43 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hanneke

Hey :)

Ik wil heel graag op citytrip gaan naar Praag om alles in verband met Franz Kafka te gaan bezoeken maar durf zoiets niet alleen aan. Zijn er hier nog mensen met hetzelfde probleem of die Praag al gezien hebben?

Zijn er groepsreizen of uitstappen voor aseksuele singles?

AceVentura

Niet zo zeer praag specifiek, maar ik wil eigenlijk nooit alleen op vakantie, dat lijkt me simpelweg niet leuk.

Voor zover ik weet zijn er geen groepsreizen voor aseksuele singles, wie weet kunnen we hier op het forum eens wat proberen ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Happy

Dat heb ik ook heel lang gehad, dat ik niet alleen op vakantie durfde.

Totdat ik Inferno van Dan Brown gelezen had en ik heel graag naar Florence wilde en niemand kon vinden. Toen toch maar het besluit genomen om alleen te gaan en ik heb een onwijs toffe vakantie gehad.

Maar als er anderen zijn die graag een stedentrip willen doen ben ik er bijna altijd wel voor in  ;).

Hanneke

bedankt voor de reacties.

Het zou wel tof zijn als er een initiatief zou komen, hier of elders. Twee vliegen in een klap.  :cheerleader: 

Ja, Praag is nu het eerste dat in mij opkomt vanwege Franz Kafka maar aangezien ik een echte leek ben in citytrips, hotels en de rest is het misschien veiliger om eerst wat dichter bij huis te gaan, ergens waar de taal niet zo'n probleem is, bijvoorbeeld Amsterdam of Londen.  ;)