Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Artikel in Flair

Gestart door Zonnekind, oktober 24, 2006, 08:33:16 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zonnekind

Ik heb vorige week plots een artikel gelezen over mensen die geen seks hebben in het super populaire weekblad Flair. Ik vond het alleen heel spijtig dat ze dan niet gereageerd hebben op ons mailtje (lang geleden) want nu staat de website er niet bij. Maar... iemand met wat tijd kan wel helpen! Op het forum van Flair (www.flair.be denk ik) kan je wel reageren op alle artikels. We kunnen daar gewoon even meepraten en de link naar aven doorgeven. Zo kunnen ze ons ook via dat kanaal vinden!
Ik ga binnenkort dat artikel ook wel eens inscannen, samen met dat van vorige keer.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

Het artikel staat zeker niet op de site? Kan het niet vinden in ieder geval.... :wave:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik kan het ook niet vinden.. :-\
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ja, Nederland loopt wel erg achter !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Wat gaan we daar aan doen?
(hoe staat het met de verspreiding van jullie flyers? :-[ , de mijne liggen op een enkele na nog hier...)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Bij mij, eerlijk gezegd, ook.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Wat zijn we slecht.... :-[ Goed voornemen voor komende week: die flyer laten fly-en!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Ja, dat voornemen had ik ook al  :-[

Dit onderwerp moet naar een ander board trouwens  ;)
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Zonnekind

Ik ga eens op het foum van Flair kijken en de site daar vermelden. Hopelijk haalt het iets uit!
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Stev

Je kan alleen nog op de artikelen van deze week reageren. Maar misschien kun je het nog ergens anders plaatsten?
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Zonnekind

Nee hoor, ook de artikelen van de weken daarvoor kunnen besproken worden maar dan moet je wat verder klikken en zoeken. Ik heb AVEN ongeveer 5 keer vermeld bij verschillende artikels en op verschillende plaatsen... het zal wel "iets" uithalen zeker? :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Stev

Citaat van: Zonnekind op oktober 26, 2006, 03:19:31 PM
Nee hoor, ook de artikelen van de weken daarvoor kunnen besproken worden maar dan moet je wat verder klikken en zoeken.

Zolas ik al zei, ik ben niet helemaal helder vandaag  :-\

Waaaaaah!  :klap:  Ik heb ze allemaal gevonden. Ben je niet vreselijk lang bezig geweest om de "juiste" onderwerpen te vinden?
Dat verdient een  :cake:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Zonnekind

Dank u :D
De eerste keer had ik ze heel snel gevonden, vreemd eigenlijk. Maar ik wou daarna nog eens gaan kijken en toen vond ik ze niet meer terug. Ondertussen ken ik de weg al een beetje beter :D De naam Zonnekind bestond blijkbaar al (ik denk dat ik die ooit eens heb aangemaakt maar ben daar alles van vergeten) dus is het Zonnekindje geworden :D
Hopelijk helpt het :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.