Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Vakantieliefdes

Gestart door femme1968unique, september 12, 2017, 12:49:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

femme1968unique

Ik ga het liefste, als vrouw van bijna 50 jaar, alleen op vakantie. Met, voor mij, als nadeel dat ik aangesproken word door mannen. Met de vraag of ik een relatie heb en of ik een relatie wil. Ik vind vakantieliefdes oppervlakkig en vaak woont iedereen ver van elkaar. Wat vinden jullie?

Koffie

Ik heb geen idee, ik heb geen ervaring met vakantieliefdes. Ik ben ook niet een type waarvan mannen vaak dringend willen weten of ik nog beschikbaar ben.
Op oppervlakkige avances ga ik zelf nooit in. Ik ben daar nu eenmaal geen mens voor. Maar sommige mensen maken daar andere keuzes in en die zijn misschien wat bevattelijker voor zulk soort aandacht.

Als jij je er niet prettig bij voelt zou ik het inderdaad gewoon afhouden. En stel dat je een keer ergens in het buitenland een man ontmoet doe je serieus raakt, dan kun je altijd nog verder zien wat voor beslissingen je dan weer neemt. Tenslotte is het leven nu eenmaal niet geheel voorspelbaar. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Eugenie84

Ik heb ook geen ervaring met vakantieliefdes of met overdreven aandacht van mannen op vakantie.
Maar dit kan ook wel verschillen naargelang de bestemming.
Wel ben ik in Antwerpen wel eens aangesproken door mannen die wilden weten of ik een relatie had.
Dat vond ik wel vervelend. Omdat ze opdringerig overkwamen.