Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

22 oktober 2017 bezoek Burgers Zoo

Gestart door Jan H, september 13, 2017, 10:43:20 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jan H

Ha mensen,

Op zondag 22 oktober 2017 kun je mee met een bezoek aan Burgers Zoo, een dierentuin in Arnhem. Met deze activiteit kunnen we elkaar ontmoeten en op een ontspannen wijze leren kennen. Ik stel voor om 11:30 uur te verzamelen bij de ingang van de dierentuin. ( niet te vroeg op de zondag maar ook niet te laat) Ik zorg dan dat ik herkenbaar aanwezig zal zijn. Iedereen is van harte welkom en zal ik hartelijk ontvangen. Als je wilt komen laat hier een bericht achter. Als je echter geen account heb kan je natuurlijk gewoon aansluiten op de genoemde tijd en plaats, en jezelf even voorstellen en benoemen dat je mee wilt.
Tot dan! Jan

Edewecht

Leuk idee, Jan! En mooi concreet neergezet.

Zelf weet ik niet of ik erbij zal zijn.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Erinacea

Hallo!

Ik vind dit een top idee. Ik ben erbij! half twaalf is dan prima, lekker lunchen in het park.

Somebody someome

Ik ben er bij jan.

Hoeveel kost een ticket ?


littleowl75

Hoi allemaal,

over een paar weken verhuis ik terug naar Nederland en zou graag andere aseksuelen ontmoeten, dus met dit bezoek aan Burgers val ik geloof ik met mijn neus in de boter. De dag van te voren ben ik pas terug, dus helemaal zeker weet ik het nog niet, maar hopelijk kan ik er bij zijn. En anders heel graag tot een volgende keer! 

AnnikaBout

Wat een ontzettend leuk idee! Ik ben ook dol op dierentuinen.
Helaas is het voor mij financieel niet haalbaar, anders zou ik er graag bij zijn.
Veel plezier alvast!

AceVentura

Ik heb hem inmiddels ook definitief in m'n agenda gezet dus ik ben erbij  :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Ik doe het in velerlei opzichten wat kalmer aan, vandaar mijn besluit om niet mee te gaan. Ik wens jullie een hele leuke dag en vergeet niet te genieten van een goeie :cake:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Somebody someome

Heb een verjaardag van beste vriend van mij. En we gaan nog in de kroeg voetbal kijken. Dus ben al druk druk druk

Succes mensen, die gaan xd

H@nn@h

Hoi Jan, wat een leuk idee! Ik ben nieuw op het forum en ik zou graag andere aseksuele mensen ontmoeten. Ik ben er dan ook graag bij zondag!
hoe kunnen we je herkennen?


GreyOwl

Hoi,

Ik denk erover na om ook te komen. Maar dat ligt wel even aan hoe laat ik de dag ervoor thuis ben.

AceVentura

Meestal is een groepje wachtenden (of een zoekende enkeling) wel te herkennen. In ons geval kan je letten op AVEN kleuren (paars, vlag) en zwarte ringen  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jan H

Ik ben het beste te herkennen aan mijn rode haar en draag een onopvallende bril. Op google streetview zie ik dat er beelden van een giraffe en een nijlpaard staan voor de entree dat lijkt mij een goede plaats om op elkaar te wachten. Ik kijk ernaar uit om jullie te ontmoeten en te leren kennen. :handschudden:

AceVentura

Goed idee Jan  :klap:

Hopelijk tot zondag !
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler