Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

22 oktober 2017 bezoek Burgers Zoo

Gestart door Jan H, september 13, 2017, 10:43:20 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Het weer laat ons wel een behoorlijk in de steek morgen als ik de verwachtingen moet geloven  :(

Bergers Zoo is toch grotendeels overdekt ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

We hebben vandaag met z'n 5'en een erg leuke dag gehad.
Het regende regelmatig, en dat mocht de pret niet drukken. Met grote delen binnen en gewapend met paraplu's/capuchon hebben we het toch redelijk droog gehouden  ;D
We hebben veel mooie en bijzondere dieren gezien, waarbij de (soms bizarre) vissen en de bijzondere vlinders bij mij de meeste indruk hebben gemaakt.

Zelf heb ik geen foto's gemaakt, en volgens mij hebben we helemaal geen groepsfoto  ;D Vergeten door de gezelligheid zullen we maar zeggen  ::)

Bedankt voor de organisatie Jan H  :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Fricai

Ik was vergeten dat jullie vandaag gingen, ik zat in de auto vanmiddag, toen was het echt een plensbui van jewelste. :o Moooi dat dat de pret niet heeft gedrukt! ;) :cheerleader:

H@nn@h

Bedankt voor een superleuke dag!  :grouphug:
Ik vond het heel fijn om jullie te ontmoeten en de dierentuin was erg mooi.
Ik kijk uit naar het volgende uitje :)

Jan H

Bedankt voor deze gezellige dag gisteren. Ik heb genoten van alle gevoerde gesprekken. We hebben op een laagdrempelige wijze kennis met elkaar gemaakt. En vervolgens een goede tijd met elkaar doorgebracht. Onderweg naar huis merkte ik dat ik dit geslaagd vond, wat mij ook een voldaan gevoel gaf. Toen ik met enkele mensen terug reed naar het station, kregen wij best diepgaande en persoonlijke gesprekken over aseksualiteit. Bij afloop werd er geopperd om verder door te praten ook over aseksualiteit onder het genot van een drankje in Utrecht.

Zelf vind ik dit een goed idee en wil het graag organiseren, alleen ben ik geen Utrechter en dus vraag ik waar er in Utrecht een geschikte gelegenheid is om heen te gaan en rustig elkaar kunnen ontmoeten en praten. Ik vermoed dat de zondagmiddag/avond een goede tijd is om te organiseren. Mochten mensen een ander idee hebben hoor ik het natuurlijk ook graag.     

H@nn@h

 :offtopic: Hee littleowl75, misschien leuk om te weten dat we van asexual awareness week zijn overgegaan naar Manatee Awareness Month!
Kam dit artikeltje tegen: https://www.doi.gov/blog/6-facts-about-manatees