AVEN - Aseksueel Voorlichtings- en Educatie Netwerk
November 19, 2017, 11:05:57                
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
Heb je je geregistreerd, maar ontvang je geen activerings-email?

Stuur dan een email naar:
mailaven @ xs4all.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

FAQ   Startpagina   Omlaag  Help  Zoek  Inloggen Registreren  
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] Omlaag Print
Auteur Topic: Bah. Vies kereltje.  (gelezen 358 keer)
WeirdOne
Member
*

She's weird

« Antwoord #15 Gepost op: September 23, 2017, 07:17:17 »

Hoi Fifi,

Ik denk dat ik het type wel ken dat je bedoelt (niet de persoon, maar het type man). Ik kende er op mijn vorige werk 1, werkelijk een wandelende midlife crisis met vééél te veel borsthaar 'on display', en die maakte er een sport van om je zo ongemakkelijk mogelijk te laten voelen met niet eens per se kwaad bedoelde opmerkingen, maar viezig is het wel ja! Wat in mijn geval werkte was zo onderkoeld mogelijk reageren, dus proberen je niet van de wijs te laten maken. Dan is de lol er snel af voor deze types Smiley. Voorbeeld: ik kom Borsthaar tegen in de koffiecorner en die zegt met een knipoog: ah daar is ze, mijn favoriete collega om te zien! Mijn reactie: *uitgestreken kop*: tjonge, bof ik even *koffie pakt en weer wegloopt*.

Misschien past dit wel helemaal niet bij jou, maar je zou een manier kunnen vinden om ermee om te gaan voor jezelf want zolang hij je fysiek niets doet kan je er ook niet veel tegen doen vrees ik...Vervelend is het wel, en ongepast is het zeker!

Succes met de situatie
Fifi
Member
*

« Antwoord #16 Gepost op: September 23, 2017, 07:54:42 »

Ik zou willen dat ik lekker ad rem kan reageren op zulke types. Helaas duurt het bij mij altijd even voor ik de situatie "doorheb" of goed kan inschatten, en dus duurt het ook even voordat ik dan een weerwoord heb. Toen ik uiteindelijk dan toch een wat gevatter antwoord terug gaf ging deze meneer snel weer zijn zaak binnen.
Bij een eventuele volgende poging tot zo'n vreemd gesprek zal ik hem zeker zeggen dat ik daar niet van gediend ben en dan ga ik gewoon verder met mijn werk.  Wave
WeirdOne
Member
*

She's weird

« Antwoord #17 Gepost op: September 23, 2017, 07:57:40 »

That's the spirit! Cheerleader succes!
Koffie
Administrator
A-phrodite

Sandra

« Antwoord #18 Gepost op: September 23, 2017, 08:07:03 »

Het voordeel is dat je nu beter voorbereid bent. De volgende keer overvalt zo'n situatie met deze meneer je minder dan nu. Ik zou het ook kort en zakelijk houden. Alsjeblieft, je elastieken (of wat dan ook), fijne dag en doei. Zodat hij ook de kans niet krijgt je nog een keer ergens in te luizen.

Ik ben ook niet altijd even ad rem. Vaak moet het gewoon even bezinken. Soms ben ik het ineens wel, maar dat is altijd een verrassing. Wink

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
Mijn wiki-verhaal: http://asexuality.org/du/wiki/index.php?title=Koffie
Bubble
Amoeba Colony
*

« Antwoord #19 Gepost op: September 24, 2017, 01:55:41 »

Het gedrag wat je LG vertoont, vind ik misschien nog stuitender dan dat van de vieze man. Heb je binnen je organisatie een vertrouwenspersoon?

Maar hoe dan ook een vervelende situatie
Fricai
Administrator
A-phrodite

My Way

« Antwoord #20 Gepost op: September 24, 2017, 02:11:55 »

Citaat
Helaas duurt het bij mij altijd even voor ik de situatie "doorheb" of goed kan inschatten, en dus duurt het ook even voordat ik dan een weerwoord heb.

Klinkt bekend. Al geloof ik dat hier grotendeels wel overheen ben inmiddels.

Anyway, succes nog met hem en andere lastige klanten afschepen! Cheerleader
WeirdOne
Member
*

She's weird

« Antwoord #21 Gepost op: September 24, 2017, 06:56:20 »

Het gedrag wat je LG vertoont, vind ik misschien nog stuitender dan dat van de vieze man.

Eens met Bubble, als jij je ongemakkelijk voelt zou je LG dat serieus moeten nemen.... nogmaals succes iig!
Fifi
Member
*

« Antwoord #22 Gepost op: September 24, 2017, 09:13:47 »

Het gedrag wat je LG vertoont, vind ik misschien nog stuitender dan dat van de vieze man. Heb je binnen je organisatie een vertrouwenspersoon?

Maar hoe dan ook een vervelende situatie

Die is er wel. Zal eens moeten zien hoe je die contacteert.
Bubble
Amoeba Colony
*

« Antwoord #23 Gepost op: September 25, 2017, 05:50:04 »

Succes! Kan een lastige en grote stap zijn om te nemen. Zijn van die dingen die je eigenlijk gewoon niet wil, daar wil je niet eens over nadenken, toch?
Pagina's: 1 [2] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: