Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Bah. Vies kereltje.

Gestart door Fifi, september 21, 2017, 05:33:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Atlantis

Citaat van: Fifi op mei 24, 2018, 11:08:26 PM
Even een update over het vieze kereltje. Een week of 2 geleden kwam hij weer naar me toe met zijn ge-lieverd. Ik zei, ik ben je lieverd niet. Toen piepte hij opeens anders, en kon hij wel een normaal gesprek voeren. Ik ben er toch wel een beetje trots op dat ik heb laten merken dat ik hier niet van gediend ben. Nu maar hopen dat hij zijn lesje heeft geleerd, en een volgende keer niet weer mij aanspreekt met lieverd en vervolgens een viezig verhaal gaat ophangen.

Goed gedaan! En als hij weer eens over elastiekjes begint voor een kapotje.... Geef hem dan de kleinste die je kunt vinden en zeg dat deze vast wel voldoet.... ;-)
I solemnly swear that I am up to no good...

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Fifi

Citaat van: Atlantis op november 03, 2018, 08:01:06 PM
Citaat van: Fifi op mei 24, 2018, 11:08:26 PM
Even een update over het vieze kereltje. Een week of 2 geleden kwam hij weer naar me toe met zijn ge-lieverd. Ik zei, ik ben je lieverd niet. Toen piepte hij opeens anders, en kon hij wel een normaal gesprek voeren. Ik ben er toch wel een beetje trots op dat ik heb laten merken dat ik hier niet van gediend ben. Nu maar hopen dat hij zijn lesje heeft geleerd, en een volgende keer niet weer mij aanspreekt met lieverd en vervolgens een viezig verhaal gaat ophangen.

Goed gedaan! En als hij weer eens over elastiekjes begint voor een kapotje.... Geef hem dan de kleinste die je kunt vinden en zeg dat deze vast wel voldoet.... ;-)

:D :D

Lottie

Oef wat lastig en wat een gezeur!
Soms helpt wat provoceren ook, alleen moet je dan net op dat moment de juiste woorden weten.
Heb vorig jaar eruit geflapt toen een meerdere veel over sex and en grappen maakte in de kantine, dat ik had gelezen dat degenen die veel over sex praatten, juist een tekort heirbaan zouden hebben. Tegen hem gezegd: vervelend als dit bij jou zo zou zijn en je tekort krijgt. Joh, praat er met iemand over, maar hiervoor hoef je niet bij ons te zijn.
Die was raakte en nog leuk ook. Dat vond  en vind ik nog steeds. Maar vaak lukt zoiets me niet.