AVEN - Aseksueel Voorlichtings- en Educatie Netwerk
November 13, 2018, 04:17:59                
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
Heb je je geregistreerd, maar ontvang je geen activerings-email?

Stuur dan een email naar:
mailaven @ xs4all.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

FAQ   Startpagina   Omlaag  Help  Zoek  Inloggen Registreren  
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 2 [3] Omlaag Print
Auteur Topic: Bah. Vies kereltje.  (gelezen 1156 keer)
Atlantis
Amoeba
*

You're just as sane as I am....

« Antwoord #30 Gepost op: November 03, 2018, 08:01:06 »

Even een update over het vieze kereltje. Een week of 2 geleden kwam hij weer naar me toe met zijn ge-lieverd. Ik zei, ik ben je lieverd niet. Toen piepte hij opeens anders, en kon hij wel een normaal gesprek voeren. Ik ben er toch wel een beetje trots op dat ik heb laten merken dat ik hier niet van gediend ben. Nu maar hopen dat hij zijn lesje heeft geleerd, en een volgende keer niet weer mij aanspreekt met lieverd en vervolgens een viezig verhaal gaat ophangen.

Goed gedaan! En als hij weer eens over elastiekjes begint voor een kapotje.... Geef hem dan de kleinste die je kunt vinden en zeg dat deze vast wel voldoet.... ;-)

I solemnly swear that I am up to no good...
Koffie
Administrator
AVENger

Sandra

« Antwoord #31 Gepost op: November 03, 2018, 09:51:28 »

Grinnik!

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
Mijn wiki-verhaal: http://asexuality.org/du/wiki/index.php?title=Koffie
Fifi
Amoeba
*

« Antwoord #32 Gepost op: November 04, 2018, 11:20:35 »

Even een update over het vieze kereltje. Een week of 2 geleden kwam hij weer naar me toe met zijn ge-lieverd. Ik zei, ik ben je lieverd niet. Toen piepte hij opeens anders, en kon hij wel een normaal gesprek voeren. Ik ben er toch wel een beetje trots op dat ik heb laten merken dat ik hier niet van gediend ben. Nu maar hopen dat hij zijn lesje heeft geleerd, en een volgende keer niet weer mij aanspreekt met lieverd en vervolgens een viezig verhaal gaat ophangen.

Goed gedaan! En als hij weer eens over elastiekjes begint voor een kapotje.... Geef hem dan de kleinste die je kunt vinden en zeg dat deze vast wel voldoet.... ;-)

Cheesy Cheesy
Pagina's: 1 2 [3] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: