Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

12 stedentocht editie Noord-Holland: Kaasmuseum + lunch Alkmaar

Gestart door IJskonijn, oktober 02, 2017, 07:12:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jaws

Wat fijn dat jik het niet eng vind Fricai. Lijkt me heerlijk

Haha gelukkig niet Edewecht. Ik heb wel vaker last van angsten. Maar de enige manier om er vanaf te komen is door ze aan te gaan. En het stomme is dat ik dan achteraf denk: Waar was ik nou zo bang voor?

AceVentura

Citaat van: Jaws op november 12, 2017, 06:19:16 PM
Ik vind het super spannend of eerlijk gezegd doodeng haha. Ik heb zoiets nog nooit eerder gedaan. Ben ik hierin de enige of zijn er meer die het best wel eng vinden?
De eerste keer is altijd wel een drempel denk ik, en of die drempel nou "eng" of "raar" heet verschilt misschien per persoon. Mijn ervaring is over het algemeen dat het de moeite loont om over zo'n drempel heen te stappen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

H@nn@h

Citaat van: Jaws op november 12, 2017, 06:19:16 PM
Ik vind het super spannend of eerlijk gezegd doodeng haha. Ik heb zoiets nog nooit eerder gedaan. Ben ik hierin de enige of zijn er meer die het best wel eng vinden?

Het Burgers Zoo uitje was voor mij de eerste keer bij een aven bijeenkomst en ik vond het ook superspannend van te voren! Maar iedereen was heel aardig en het heeft me toen echt goed gedaan. Heel veel plezier zaterdag!

lizzzzzk

Aaaah sorry!
Ik was eerst ALL IN maar ik ben zojuist tante geworden en zaterdag is het eerste het beste moment dat ik mijn kersverse nichtje kan bekijken!
Ik ga het zeker op het forum proeren bij te houden om nog een keer in Noord Holland een bijeenkomst te doen want ik wil ZO graag anderen ontmoeten!!
:cheerleader:
"Always forgive your enemies, nothing annoys them so much"
- Oscar Wilde

Tempesta


Jaws


Tempesta

Ik had zo graag willen komen, maar de berg werk die er nog aan zit te komen voor een deadline volgende week is te groot :(. Veel plezier voor degenen die gaan :wave:

Zeester

Hoi mensen, ik ben er ook bij morgen.  :wave:Ik kom met de trein. Zien we elkaar op het station?   

IJskonijn

Okay, tot dusver noteer ik de volgende aanwezigen:

Zeester
Fricai
Jaws
en mezelf

Ik stel voor te verzamelen op het stationsplein, onder de grote trap/roltrap zijn zitjes, daar sta je als t goed is ook een beetje beschut als het regent (tenzij het ook heel hard waait :schater:).

En dan rond 11.45 uur. Beetje afhankelijk van hoe laat je trein binnenkomt natuurlijk.

Fricai

Nog nooit op dat station geweest. Ik neem mijn Asexy vlag wel mee morgen, zwaai maar naar me. ;)

Ik stuur IJskonijn mijn mobiele nummer (heb geen smartphone en tijdelijk geen internet thuis, handig om nog iets te kunnen communiceren eventueel).

Tot morgen! :wave:

Zeester


Jaws


Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jaws

Het was hartstikke leuk. Ik vond het heel fijn om andere aseksuelen te ontmoeten en dat je er gewoon over kan praten zonder dat het raar is. Voor herhaling vatbaar  :cake: