Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Asexual Awareness Week Event 25 Oktober

Gestart door fuzzyclouds, oktober 10, 2017, 12:52:32 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

fuzzyclouds

Hallo iedereen,

Ik ben Carmen, en ik maak deel uit van de Erasmus Pride, het LHBTQIA+ netwerk van de Erasmus Universiteit Rotterdam  (voor studenten en medewerkers). Ik ben zelf ook aseksueel. :)
Over 2 weken, op woensdag 25 oktober, organiseren we een informatief event over het aseksuele/aromatische spectrum, waaronder ook een panel valt.
Ik heb in de Facebook groep Dutch Asexuality al gevraagd naar panelleden, en ik heb wat reacties gekregen, maar vooral van personen die vorig jaar ook panellid waren. Het liefst zou ik andere mensen willen dan vorig jaar, om voor wat variatie te zorgen. :) Natuurlijk is iedereen die er vorig jaar bij was ook dit jaar weer welkom, en na het event is er genoeg tijd om gezellig te praten.

Mijn vraag is dus of er mensen zijn die graag deel uit zouden willen maken van dit panel. Het event vind plaats in Rotterdam, op de campus van de Erasmus Universiteit, op 25 oktober, van 18:00-20:00.
Het idee van de panel is dat mensen vragen kunnen stellen en dat de personen hun ervaringen delen. Natuurlijk verwacht ik niet dat je een vraag moet beantwoorden als je dat niet wilt, en ik zal tijdens de introductie benadrukken dat vragen respectvol gesteld moeten worden. Bovendien is het event in het Engels, omdat veel van onze leden internationaal zijn.

Ik weet niet zo goed hoe persoonlijke berichtjes werken op de site aangezien dit mijn eerste post is haha, maar als je graag een deel wilt zijn van het panel kun je hieronder reageren (denk ik?). (of een mailtje sturen naar erasmuspride@gmail.com)

Ace89

Super initiatief! Helaas is Rotterdam te ver weg om op eigen kosten heen te komen. Ik hoop dat je mensen kunt vinden  :klap:
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Fricai

Hey Carmen! :wave:

Van mij helaas dezelfde reactie: Dat zou ongeveer 4 uur reizen worden voor een activiteit van 2 uur, plus een paar tientjes aan reiskosten.

AceVentura

Bedankt voor je oproep Carmen.

Ik zou wel kunnen, Rotterdam is voor mij ook goed te doen, en praten over aseksualiteit ben ik ook wel gewent, niet in het Engels dus het zal soms even zoeken naar woorden zijn, en dat moet volgens mij goed komen.
Ik heb geen idee waar het precies is in Rotterdam, en voor mij niet geheel onbelangrijk: Kan ik met de auto een beetje in de buurt parkeren ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Bubble

Hoi Fuzzyclouds,

Ik heb net een afspraak op de 25e voor iets anders aangevraagd. Als ik deze week nog hoor dat die afspraak niet doorgaat, wil ik ook wel in het panel zitting nemen. Mijn Engels is redelijk tot goed, maar wel roestig. Dit gemengd met een beetje spannings-afasie, maar meestal kom ik er wel uit. En anders is er vast iemand die helpt vertalen, toch? Praten over aseksualiteit is voor mij nog nieuw.
Laat ook van jouw kant horen of je op mijn bijdrage zit te wachten.
Anders goed is ook goed

Char

Hi fuzzyclouds,

Het lijkt me ook wel leuk om in het panel te zitten. Mijn engels is best goed. Ik neem aan dat jullie niet discrimineren tegen mensen van een andere uni  :P

fuzzyclouds

Citaat van: AceVentura op oktober 11, 2017, 11:37:38 AM
Bedankt voor je oproep Carmen.

Ik zou wel kunnen, Rotterdam is voor mij ook goed te doen, en praten over aseksualiteit ben ik ook wel gewent, niet in het Engels dus het zal soms even zoeken naar woorden zijn, en dat moet volgens mij goed komen.
Ik heb geen idee waar het precies is in Rotterdam, en voor mij niet geheel onbelangrijk: Kan ik met de auto een beetje in de buurt parkeren ?

Bedankt voor het reageren! Kun je me misschien een persoonlijk bericht sturen met je e-mail? Dan kan ik wat meer details over het event sturen :)

Het is op campus Woudestein van de Erasmus Universiteit: er is een parkeer garage op de campus zelf, en bij metrostation Kralingse zoom (ongeveer 10 minuten lopen).   

fuzzyclouds

Citaat van: Char op oktober 12, 2017, 02:36:48 PM
Hi fuzzyclouds,

Het lijkt me ook wel leuk om in het panel te zitten. Mijn engels is best goed. Ik neem aan dat jullie niet discrimineren tegen mensen van een andere uni?  :P

Hey Char, bedankt voor het reageren :) En nee haha natuurlijk niet, het is juist leuk om studenten van andere steden te ontmoeten!
Kun je me misschien een persoonlijk bericht sturen met je e-mail? Dan stuur ik je wat details van het event :)

fuzzyclouds

Citaat van: Bubble op oktober 12, 2017, 11:46:02 AM
Hoi Fuzzyclouds,

Ik heb net een afspraak op de 25e voor iets anders aangevraagd. Als ik deze week nog hoor dat die afspraak niet doorgaat, wil ik ook wel in het panel zitting nemen. Mijn Engels is redelijk tot goed, maar wel roestig. Dit gemengd met een beetje spannings-afasie, maar meestal kom ik er wel uit. En anders is er vast iemand die helpt vertalen, toch? Praten over aseksualiteit is voor mij nog nieuw.
Laat ook van jouw kant horen of je op mijn bijdrage zit te wachten.

Hoi Bubble,

Bedankt voor het reageren! Het maakt niet uit als je Engels wat roestig is, we kunnen altijd helpen met vertalen :)
Kun je me misschien een persoonlijk bericht sturen met je e-mail? Dan stuur ik wat details over het event, en kunnen we makkelijker in contact blijven in het geval de afspraak niet doorgaat.

AceVentura

Gisteren waren we bij de Erasmus Pride en het was er leuk en gezellig. Er was uiteraard  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:  :cheerleader:

Fuzzyclouds begon met een presentatie over aseksualiteit (en gerelateerde onderwerpen), en daarna mochten er na een korte pauze vragen gesteld worden. Fuzzyclouds, Char, iemand die hier volgens mij niet actief is, en ikzelf hebben de vragen beantwoord.
Ik heb ze niet geteld, maar volgens mij waren er ongeveer 12 bezoekers, waaronder Jan H en H@nn@h.

Wat mij betreft in ieder geval voor herhaling vatbaar  :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Fricai