Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

BNN-VARA Sekstest panellid gevraagd

Gestart door Imogen, oktober 18, 2017, 02:06:08 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Briggy

Lukt deze wel?

https://www.npo3.nl/de-spuiten-en-slikken-sekstest/15-11-2017/BV_101385565

Ondat ik het pas na een jaar niet meer akward vind om mezelf terug te zien ;-P
12-1-2015 <3 MarkA

Speaker

Jullie hadden het echt goed gedaan  :cheerleader: :cake:

Btw, van alle vragen die ik had verwacht, had ik deze (in positieve zin) niet verwacht :klap:

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Tijsco

En wat is je terugkoppeling :afro: :rollol:?

Ik zag dat hier twee topics over waren, heb de mijne al eerder gegeven :P :visibility:

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Beetje laat, maar nu alsnog :)

Goed gedaan Briggy en Carl! :visibility: :visibility: :visibility: (Ik weet helemaal niet of Carl ook lid van het forum is...)
Het lijkt me niet makkelijk om middenin zo'n seksueel programma bij jezelf te blijven en gewoon je woordje te doen. Maar dat is je gelukt.

Hoe seksueel zo'n programma ook is, het valt me op dat de toon heel 'open-minded' is. Er wordt echt een lans gebroken voor allerlei vormen (LHBTIA+) van seksualiteit en gender. Wat een verschil met, pakweg, 10 jaar geleden!

We gaan vooruit...
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Hugo uit Brussel

Ik heb net het fragment gezien, schitterend gedaan Briggy!  Ik ga ook eens dat Reddit-forum oipzoeken, want Carl heeft dat natuurlijk ook gaaf gedaan.