Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Opzoek naar andere 'partners van' in Antwerpen

Gestart door VriendVanAseksueelMeisje, september 21, 2017, 02:16:57 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

VriendVanAseksueelMeisje

Ik ben 22 jaar oud en ben reeds 3 jaar in een relatie met een aseksuele, ik ben ook van plan om de rest van mijn leven met haar te spenderen en de obstakels van onze verschillende gevoelens over seks samen te overbruggen.

Het lijkt me gezond voor 'partners van' om elkaar te ontmoeten en te kunnen praten over het leven als partner van een aseksueel persoon.

Dit zou mij helpen om met de moeilijke en frustrerende momenten om te gaan. Reageer zeker of stuur me een bericht als je mijn mening deelt.

Edewecht

Welkom VriendVanAroAce :)

Mooi initiatief, ik hoop dat het lukt om ervaringen te delen. Want ook jij bent niet alleen.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

M.


Mute

Hoi 'Vriend van',

Ik weet wat je doormaakt, ofschoon 30 jaar ouder dan jij, heb ik ook niet de wijsheid in pacht. Ik zou je graag helpen, via mail/DM, maar ik heb minder behoefte aan een fysieke ontoeting. Een belangrijke tip is om jouw probleem met haar te delen in de vorm van dat het jouw frustratie is, om te voorkomen dat zij het gevoel krijgt dat het haar schuld is. En eerlijk is eerlijk, zonder onze sexuologe/therapeute waren we hier niet uitgekomen het is te moeilijk om met elkaar uit te komen, dus schakel profesionel hulp in. Ik heb mijn vrouw verteld dat het mij zo hoog zat dat ik met een therapeute ben gaan praten. Daarna heb ik haar gevraagd of ze een keer met mij mee wilde gaan naar de therapeute. Daarna heeft zij 1:1 sessie met de therapeute gehad en daarna weer met z'n 3-en. Het kost een tijd, maar levert duidelijkheid op. Ons was het anders niet gelukt nog bijelkaar te blijven.

ORLANDA

Hallo ...  niet uit A'pen en hé mijn wagentje mag er trouwens niet meer binnen - dat heb je als je met een oldtimer rijdt.    Ben nieuw hier en eerste keer dat ik reageer...  ben nu al even samen met iemand waarvan ik zo héél sterk begin te vermoeden dat hij aseksueel is en heb het er verdomd moeilijk mee. Alsof er een stuk in de relatie ontbreekt of ik niet mooi genoeg voor hem ben ( mijn zelfvertrouwen is het laatste jaar naar beneden gedonderd voor wat betreft mijn vrouw zijn - en helaas is er ondertussen nu ook al 12 kg méér vrouw .. eten en verdikken ).. Soms zeg ik: we moeten minder samen eten en meer samen vrijen...  Woon in het midden van Belgie

Mute

Citaat van: ORLANDA op oktober 26, 2017, 08:27:40 PM
Alsof er een stuk in de relatie ontbreekt of ik niet mooi genoeg voor hem ben ( mijn zelfvertrouwen is het laatste jaar naar beneden gedonderd.


Sterkte. Het ontbreken blijft. Zelfs nadat wij ons besefte dat zij het niet expres deed om mij te pesten, of mij niet leuk genoeg vond. Ik weet dat het is zoals het is, maar ik mis de intimiteit met haar heel erg. Sex zoek ik nu bij een ander, maar ik wil zo graag intimiteit bij mijn partener. Het zal nooit gebeuren :-(