Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Gezocht: interviewkandidaat aseksualiteit

Gestart door Juliajournalist, oktober 24, 2017, 08:13:22 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Juliajournalist

Hoi allemaal,

Ik heb vorige week een erg interessant interview gehad met iemand die aseksueel is. Deze persoon is ook aromantisch en heeft daarom ook geen verdere ervaring op het gebied van relaties. Om een zo goed mogelijk beeld te schetsen over aseksualiteit lijkt het me daarom ook interessant om iemand te interviewen die niet aromantisch is en bijvoorbeeld al een vriend/vriendin heeft gehad of nog steeds heeft.

Deze productie maak ik voor mijn afstudeerportfolio. Het zal dus niet online worden geplaatst. Het gaat om een geschreven interview, waarbij ik een profiel van u maak. Hierbij krijgt u de vrijheid om dingen te vermelden die voor u belangrijk zijn om te noemen over aseksualiteit.

Ik hoor het graag als iemand wil meewerken. U kunt hieronder reageren, maar u kunt me ook altijd mailen op juliadilissen@hotmail.com . Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Julia

Teal's Tracks

Ik ben een Aseksuele jongeman van 21 die momenteel een relatie heeft, en ik heb wel interesse om mee te werken.  :)
Nederlandstalige Aseksuelen op Facebook ontmoeten? (150+ leden)
https://www.facebook.com/groups/DutchAces/

Juliajournalist

@Teal's Tracks Wat leuk dat u wil meewerken! Ik heb u een persoonlijk bericht gestuurd.