Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hallloooww

Gestart door Lux Aeternalis, oktober 25, 2017, 08:08:09 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lux Aeternalis

Hoi,

Ik ben een 20 jarige man / jochie uit Enschede. Ik heb al wat voorstelposts bekeken en dus om maar meteen met de deur in huis te vallen. Zei iemand taart?!! Naja, ik heb al sinds de middelbare het idee gehad dat er iets "mis" met mij was. Dat ik anders was op andere gebieden wist ik al, maar ik dacht van: Oh ik ben gewoon een late puber ofzo... Nou dat was dus niet het geval. Ik kwam er een paar maanden geleden, na wat internet gespeur, achter dat ik asexueel ben en dit was ook meteen de eerste keer dat ik hiervan hoorde. Ik heb eigenlijk ook niemand verteld dat ik asexueel ben en ik weet ook niet of dat gaat gebeuren (buiten een potentiele partner, die ik waarschijnlijk toch nooit ga vinden :D). Qua romantisch of aromantisch ben ik er zelf ook nog niet helemaal uit... Ik heb wel altijd tegen mezelf gezegd dat ik liever een relatie heb die meer als vriendschap is dan een relatie-relatie. Ik weet ook niet goed wat ik hier verder in moet zetten want ik ben vrij onzeker over mezelf (niet qua geaardheid, maar qua persoon).

Dus als iemand nog vragen heeft, die beantwoord ik een stuk makkelijker dan zelf een postje maken :)

P.S. Frikandellen zijn geweldig

~Me

Fricai

Hey FrikandelFan, welkom! :schater:

Ik begrijp dat Frikandel in deze context géén eufemisme is? ;D

Citaat van: FrikandelFan op oktober 25, 2017, 08:08:09 PMIk heb eigenlijk ook niemand verteld dat ik asexueel ben en ik weet ook niet of dat gaat gebeuren (buiten een potentiele partner, die ik waarschijnlijk toch nooit ga vinden :D).

Niet zo negatief, joh! :P Je hebt alle tijd van de wereld, en zee vol bijzondere vissen! ;)


Lux Aeternalis

Frikandel als in het eten, geen verdere ideetjes bij halen :) Frikandelbroodjes enzow

AceVentura

Welkom op het forum FrikandelFan,  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: (voor jou is het speciale frikandel-cake  ;D )

Bedankt voor je uitgebreide verhaal. Het heeft bij mij ook een paar jaar geduurd voordat ik m'n romantische geaardheid duidelijk had, terwijl aseksueel voor mij meteen duidelijk was. Geef het de tijd, er is geen reden tot haast. En bedenk ook: Als je een label gekozen hebt kan je hem ook altijd wisselen als je er achter komt voor jou beter is.

Veel plezier hier !
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Lux Aeternalis

Citaat van: AceVentura op oktober 25, 2017, 10:19:44 PM
Welkom op het forum FrikandelFan,?  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: (voor jou is het speciale frikandel-cake?  ;D )
Thanks :D
En in limburg is er zo'n dorpje waar ze frikandelvlaai verkopen, dus doe maar vlaai :) (keer voor mn verjaardag gehaald... dan krijg je rare gezichten hoor)

Koffie


Speciaal voor jou gemaakt: een frikandellentaart! Ik neem zelf ook een stukje. ;)

Welkom hier en zoals al gezegd: neem rustig de tijd om uit te vinden hoe je in elkaar zit. Ook om uit te vinden of je het wel of niet wilt vertellen aan mensen en aan wie dan.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Lux Aeternalis

Citaat van: Koffie op oktober 25, 2017, 10:43:47 PM

Speciaal voor jou gemaakt: een frikandellentaart! Ik neem zelf ook een stukje. ;)

Welkom hier en zoals al gezegd: neem rustig de tijd om uit te vinden hoe je in elkaar zit. Ook om uit te vinden of je het wel of niet wilt vertellen aan mensen en aan wie dan.

Lekker hoor zo'n frikandeltaart hmmm. en dankje :D

Koffie

Ik heb mijn zoon gisteravond beloofd dat we hem een keer gaan maken. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Lux Aeternalis

Citaat van: Koffie op oktober 26, 2017, 07:11:15 PM
Ik heb mijn zoon gisteravond beloofd dat we hem een keer gaan maken. ;)

Wat boft jouw zoon :), eet smakelijk alvast.

Jeanette1707

Welkom :):)

Zelf ben ik ook nieuw hier, maar van wat ik lees hebben we al best veel gemeen.  :handschudden:
Omdat als ik dit onderstaande stukje lees we precies op 1 lijn liggen  :D

buiten een potentiele partner, die ik waarschijnlijk toch nooit ga vinden ). Qua romantisch of aromantisch ben ik er zelf ook nog niet helemaal uit...

AltijdDruk

Citaat van: Koffie op oktober 25, 2017, 10:43:47 PM

Speciaal voor jou gemaakt: een frikandellentaart!

Dat recept ga ik eens zoeken. Het ziet er uit als de perfecte gaming snack :)

Koffie

Ik zag dit en dacht: O ja, dat zopu ik maken. Eens gaan bekijken wanneer zoonlief en ik deze uiterst gezonde maaltijd een keertje samen kunnen maken. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Patricia

Welkom Frikandelfan!!! Ik ben hier ook nog maar net!

Minimalis

#14
Citaat van: FrikandelFan op oktober 25, 2017, 10:39:22 PM
Citaat van: AceVentura op oktober 25, 2017, 10:19:44 PM
Welkom op het forum FrikandelFan,?? ? :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: (voor jou is het speciale frikandel-cake?? ? ;D )
Thanks :D
En in limburg is er zo'n dorpje waar ze frikandelvlaai verkopen, dus doe maar vlaai :) (keer voor mn verjaardag gehaald... dan krijg je rare gezichten hoor)

Vorige week bij de Aldi, binnen het uur uitverkocht