Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Documentaire Nederlandse Filmacademie

Gestart door Roshan, oktober 26, 2017, 08:29:27 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lizzzzzk

Citeer

Nou nee. Ik ben geen expert. Behalve t.a.v. mijn eigen verhaal. Want iedereen beleeft haar zijn (a)seksualiteit weer anders.
En verder ben ik bepaald niet goed in 'theorie over aseksualiteit', zoals statistieken en andere cijfers, en medische zaken.

Daarom is het atijd wel fijn als er meerdere mensen beschikbaar zijn voor interviews en projekten als deze. Het geeft een breder beeld over aseksuelen, en ik ben blij dat er altijd wel meerdere mensen van ons forum (en van buiten het forum) iets met publiciteit doen :)

Hoi! Ik noemde je nog even op omdat altijd als ik in het forum posts lees ik je langs zie komen! Je bent heel uitgesproken en vaak heb je antwoorden op mijn vraag al in andere posts neergezet wat mij heel erg heeft geholpenin mijn eigen 'verhaal' ? :D
(Sorry als ik je onbedoeld uit de comfortzone haalde ? :-[ ? :grouphug: )
"Always forgive your enemies, nothing annoys them so much"
- Oscar Wilde

Edewecht

Oef :bloos:
Dankjewel...

Nee hoor, je hebt met niet uit mijn comfortzone gehaald. Maar wel geraakt. :knuffel:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)