Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Meet-up Utrecht 2017

Gestart door Fricai, oktober 23, 2017, 10:01:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Melissa

Het lijkt mij ook leuk om er bij te zijn! Ik kan ook wel wat te eten/drinken meenemen als dat nodig is :)

H@nn@h

Gezellig, dan zijn we al met z'n zessen  :D
Briggy en Edewecht, dan ontmoet ik jullie graag een andere keer  ;)

Leuk idee om iets van eten en drinken mee te nemen!
Ik zorg voor taart zonder melk omdat ik daar allergisch voor ben. Zijn er nog andere allergieen waarmee we rekening kunnen houden?

Erinacea

Ik heb geen allergieen nee :)
Welkom melissa!  :cake:
Ik denk eraan twee pakken ijsthee (zonder prik) en wat popcorn mee te nemen?  :klap:

Lux Aeternalis

Ik zou best willen komen, maar Utrecht is toch net iets te ver van huis voor de zondagavond gezien ik er op maandag weer heerlijk om 05:45 uit mag :). Misschien een ander keertje.

AltijdDruk

Helaas zit ik dan midden in de tentamenperiode dus ik ga ook even overslaan.
Heel veel plezier voor degenen die wel gaan en wie weet kan ik de volgende keer wel mee :)

admin

(Door een vergissing van mij was onderstaand bericht van Paige afgesplitst. Ik zet nu een kopie van dit bericht hier terug. Edewecht)

Hey allemaal,  :wave:

Ik ben nog helemaal nieuw op dit forum.

In het kort: Mijn vriend en ik zijn al ruim 4 jaar samen
Hij heeft vorige week laten weten dat hij denk aseksueel te zijn en na veel praten en lezen is dat denk ik ook de juiste conclusie.

Ik wilde vragen of ik, als partner van.., ook aanwezig mag zijn.

Als dat me bevalt, wil ik me ook voorstellen op dit forum algemeen (want dat heb ik nog niet gedaan :-X)
Ik ben vooral benieuwd hoe anderen in vergelijkbare situaties erin staan en vind het prettiger om eerst face-to-face te praten dan via het forum.

H@nn@h

#36
Citaat van: admin op november 24, 2017, 06:50:09 AM
(Door een vergissing van mij was onderstaand bericht van Paige afgesplitst. Ik zet nu een kopie van dit bericht hier terug. Edewecht)


Fricai en ik hadden ook al op Paige's berichtje gereageerd. Zou je die reacties ook terug kunnen zetten, Edewecht?

(Voor de leesbaarheid zet ik ze hier neer. E.)

Citaat van: Fricai op november 23, 2017, 04:25:59 PM

Hey Paige, welkom! :wave:

Wat mij betreft kun je gerust mee komen naar de meeting hoor! ;) Ik moet wel zeggen, de meeste aseksuelen zijn single (al hebben velen wel ervaringen met zulke relaties in het verleden). Maar misschien kun je er toch iets positiefs uit halen? ;)


Citaat van: H@nn@h op november 23, 2017, 06:39:09 PM
Citaat van: Paige op november 23, 2017, 01:58:42 PM
Ik wilde vragen of ik, als partner van.., ook aanwezig mag zijn.

Hoi Paige  :wave:

Wat fijn dat je je als partner hierin verdiept door hier op het forum te komen.
Als de anderen het er ook mee eens zijn, ben je zeker welkom en je vriend zelf natuurlijk ook.

Als iemand liever heeft dat er geen partners bij de avond zijn, geef dat dan vooral aan hier of in een persoonlijk berichtje aan mij.
Als iemand bezwaar heeft wil ik daar namelijk wel gehoor aan geven.
Als dat het geval is, Paige, dan wil ik best een andere avond met jou (en eventueel vriend) afspreken.


AceVentura

Super, ik hoop jullie 10 december te zien. Hebben jullie nog (parkeer) tips voor de autoverslaafden onder ons ?  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

H@nn@h

Citaat van: AceVentura op november 24, 2017, 02:32:21 PM
Super, ik hoop jullie 10 december te zien. Hebben jullie nog (parkeer) tips voor de autoverslaafden onder ons ??  ;D

Ik heb geen auto (of rijbewijs) dus ik weet er niet zo veel van. Er is een parkeerplaats op Janskerkhof (2 minuten van de boekhandel vandaag) maar ik weet niet hoeveel dat kost en het kan zijn dat die vol is omdat het zo in de binnenstad is (hoewel deze problemen zich misschien niet voordoen op een zondagavond? I don't know). Er is een ook een P & R op de uithof, die gebruiken mensen vaak als ze naar de binnenstad gaan. Dan zet je daar je auto neer (ook tegen betaling) en neem je daarna de bus (lijn 28) naar de binnenstad.

Zijn er mensen in Utrecht die meer parkeerplekken weten of tips hebben?

PS als je voor de uithof gaat, niet denken dat je hem ook wel op de cambridgelaan kan neerzetten. Je zou misschien denken dat er niet vaak gecontroleerd wordt maar daar hebben mensen aan de lopende band (haha) een wielklem.

Fricai

Citaat van: H@nn@h op november 27, 2017, 07:37:26 AMPS als je voor de uithof gaat, niet denken dat je hem ook wel op de cambridgelaan kan neerzetten. Je zou misschien denken dat er niet vaak gecontroleerd wordt maar daar hebben mensen aan de lopende band (haha) een wielklem.

:schater::schater:

Edewecht

Citaat van: H@nn@h op november 27, 2017, 07:37:26 AM

Zijn er mensen in Utrecht die meer parkeerplekken weten of tips hebben?


Als ik naar hartje Utrecht ga, zet ik de auto vaak bij station Lunetten, of in een van de straten vlakbij. Gratis. Dan ongeveer vijf minuten met de trein naar CS.
Ik heb één keer op de P&R Uithof geparkeerd, maar wat een gedoe. De kaartjes-automaat en ik begrepen elkaar niet. Plus dat je minstens een kwartier in de bus zit.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Bedankt voor de tip Edewecht  :cake: :cake:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jan H

Ik wil 10 december ook naar Utrecht komen maar hoe laat willen wij elkaar daar ontmoeten?

H@nn@h

Citaat van: Jan H op november 28, 2017, 09:32:05 PM
Ik wil 10 december ook naar Utrecht komen maar hoe laat willen wij elkaar daar ontmoeten?
Gezellig dat je ook komt, Jan! We beginnen vanaf 18:30.

Crash

Ik lees dit pas nu net en zie dat de datum al snel is maar misschien kan ik ook wel even langskomen (al zou dit niet heel lang zijn want ik moet die avond naar Friesland).

Moet het van te voren opgegeven worden of kan ik de dag zelf nog even melden of ik nog langskom?

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik beetje mixed feelings heb hoor, aan de ene kant, yes mensen die me begrijpen, aan de andere kant, help.....onbekende mensen en onbekende locatie  ;D