Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Meet-up Utrecht 2017

Gestart door Fricai, oktober 23, 2017, 10:01:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fricai

We bijten niet hoor. ;)

Prima als je last-minute besluit!

H@nn@h

Citaat van: Crash op december 05, 2017, 11:08:57 PM
Moet het van te voren opgegeven worden of kan ik de dag zelf nog even melden of ik nog langskom?

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik beetje mixed feelings heb hoor, aan de ene kant, yes mensen die me begrijpen, aan de andere kant, help.....onbekende mensen en onbekende locatie?  ;D

je bent altijd welkom!
En dat je het spannend vindt, snap ik goed, dat had ik de eerste keer ook! Mijn ervaring is dat iedereen heel lief en begripvol is :)
tot zondag of wellicht een andere keer  ;)

AceVentura

Ik ga vooral het weer even in de gaten houden, ik hoorde dat de temperaturen nu snel naar beneden gaan en er op sommige plaatsen zelfs sneeuw verwacht wordt. Mocht die verwachting uitkomen dan moet ik helaas afhaken  :(
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

H@nn@h

Citaat van: AceVentura op december 07, 2017, 09:52:28 PM
Ik ga vooral het weer even in de gaten houden, ik hoorde dat de temperaturen nu snel naar beneden gaan en er op sommige plaatsen zelfs sneeuw verwacht wordt. Mocht die verwachting uitkomen dan moet ik helaas afhaken?  :(

Gisteren sneeuwde het hier al  :-\
Ik hoop dat het morgen beter weer is!

Fricai

Ik ben ziekjes, dus het hangt er een beetje vanaf hoe het gaat morgenmiddag. 50/50. :-X

AceVentura

De verwachtingen voor morgen zijn (nog meer) sneeuw en gladheid. Daarom heb ik besloten morgen niet naar deze meetup te komen :( m'n auto staat nog niet op winterbanden en dan vind ik het risico simpelweg te groot.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Crash

door het weer neem ik ook het zekere voor het onzekere voordat ik straks ergens vast zit, wel gaaf zoveel sneeuw vibd het super mooi maar komt wel beetje slecht uit :p

H@nn@h

Heel jammer dat jullie niet kunnen komen, maar ik snap het helemaal natuurlijk.
Het wordt vanavond een klein clubje, denk ik :pinguin: :pinguin: :pinguin:

FayAce

Ik sowieso in Utrecht zijn. Als we wat met z'n tweeën of drieën zitten geeft het niet :)

Paige

Ik ben ook aanwezig.

Mijn vriend komt misschien mee, maar ik kan niks beloven  :schater:

AltijdDruk

Voor degenen die gaan:

Veel plezier en veilige reis!

Erinacea

Ik ben er ook bij :) moet met de bus wel te doen zijn

Paige

Ik moet me helaas toch afmelden. We hebben net een uur op de bus staan wachten, maar deze kwam niet..  Net heeft u-ov laten weten de halte vandaag ook niet meer te gaan rijden.

Voor degene die het nog wel halen: veel plezier!
En volgende keer ben ik er hopelijk wel bij.

H@nn@h

Citaat van: Paige op december 10, 2017, 04:07:00 PM
Ik moet me helaas toch afmelden. We hebben net een uur op de bus staan wachten, maar deze kwam niet..?  Net heeft u-ov laten weten de halte vandaag ook niet meer te gaan rijden.

Voor degene die het nog wel halen: veel plezier!
En volgende keer ben ik er hopelijk wel bij.

ojee, ik hoop dat jullie nu lekker aan de warme choco zitten!




Paige

Citaat van: H@nn@h op december 10, 2017, 04:35:52 PM
ojee, ik hoop dat jullie nu lekker aan de warme choco zitten!

We zitten inderdaad lekker op de bank met warme chocomel  :D