Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Meet-up Utrecht 2017

Gestart door Fricai, oktober 23, 2017, 10:01:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SKUGDY

@dutch ace: cool idee zeg! Ben zelf op hojokamp geweest en op hojokamp 2.0 en dat was echt super leuk. (Ben mede dankzij hojokamp erachter gekomen dat ik ace was). Zou super leuk zijn om ook zoiets voor ace/aro spec mensen te organiseren, vraag me alleen wel af hoe goed dat bezocht gaat worden.

FayAce

Welke datum heeft de voorkeur voor jullie? Een keertje een middag/avond deze maand of liever december?

H@nn@h

Citaat van: FayAce op november 04, 2017, 10:07:29 AM
Welke datum heeft de voorkeur voor jullie? Een keertje een middag/avond deze maand of liever december?

Ik zal komende week bij de boekhandel vragen welke dagen het mogelijk zou zijn in de winkel af te spreken.

Briggy

Gaat 26 november dan definitief niet meer door?
12-1-2015 <3 MarkA

H@nn@h

 
Citaat van: Briggy op november 04, 2017, 06:54:02 PM
Gaat 26 november dan definitief niet meer door?

Fay en ik hebben het er even over gehad en een keer afspreken leek ons het handigst om een groep bij elkaar te krijgen, en Savannah Bay is daar een mooie locatie voor. Ik ga aan Savannah Bay vragen welke dagen daar het beste uit zouden komen.

H@nn@h

Ik ben net bij Savannah Bay langsgeweest en dit zijn de opties om een avond in de winkel af te spreken:

Zondag 10 december - vanaf 18.30 (er is tot 18.00 een andere activiteit).
Vrijdag 15 december - vanaf 18.00
Zaterdag 16 december - vanaf 17.00
Zondag 16 december - vanaf 17.00

Ik hoor graag welke jullie het beste uitkomt!

Erinacea

Jeej!

Zondag 10 december -- liever niet (ik heb die middag met vrienden afgesproken en normaal gaat dat door tot in de avond, maar het zou kunnen als dit de beste dag is)
Vrijdag 15 december -- kan! :taart4:
Zaterdag 16 december -- kan! :taart4:
Zondag 17 december -- Kan ik niet.

FayAce

Thanks Hannah!

Zondag 10 december - Ik kan!
Vrijdag 15 december - Ik kan waarschijnlijk niet, maar ik zou er tijd voor kunnen maken eventueel.
Zaterdag 16 december - Ik kan hoogstwaarschijnlijk niet
Zondag 16 december - Ik kan hoogstwaarschijnlijk niet

AceVentura

Leuk  :cheerleader:

Ik zou op zondag 10 december of zaterdag 16 december kunnen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Liss

Hi allen,
Zo'n bijeenkomst lijkt mij ook gaaf.
Gaat het nog door en is er een datum?

Groeten
Liss

H@nn@h

Gezien de reacties, stel ik voor dat we het inplannen op 10 december!

Jullie zijn welkom vanaf 18:30 in Savannah Bay, op Telingstraat 13 in Utrecht. (vanaf Centraal een kwartiertje lopen of 2 bushaltes + 2 minuten lopen)
Ik zorg voor  :cake:!



Briggy

We vieren die dag sinterklaas met vriendinnen dus ik denk dat ik er niet bij zal zijn. In ieder geval veel plezier alvast allemaal!
12-1-2015 <3 MarkA

Erinacea

Zondag 10 december dan! :D het kwam een paar vrienden ook beter uit op een andere dag dus dat valt mooi samen :) ik heb er zin in!
Jammer dat je er niet bij kunt zijn briggy :c
Is er verder nog iets nodig aan fris/drank of snacks hannah? Misschien kan iedereen wat lekkers meenemen? :)

Edewecht

Harstikke leuk idee, en mooi dat er zoveel belangstelling is. :klap:

Ik heb me niet aangemeld, maar wil toch even zeggen dat ik niet kom. Ben even een tijdje minder aktief 'buitenshuis'. En zondagavond zou me sowieso niet goed uitkomen. maar ik wens jullie een hele leuke meet! :cheerleader:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Fricai

Dussss: H@nn@h, Erinacea, FayAce, AceVentura, Fricai, ...? :cheerleader: