Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hallo! :)

Gestart door Kreaky, oktober 29, 2017, 11:33:43 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kreaky

Hoi iedereen, ik ben Kreaky  :)
Ik ben 22 jaar en asexueel. Een paar weken terug heb ik mijn ouders verteld dat ik asexueel ben en ze reageerde er  goed op  :)
Afgelopen week lieten ze me een artikel over asexualiteit zien wat pap op nos had gevonden ;D Daarin hadden ze het ook over dat er forums voor asexuelen waren dus ik dacht ik kom eens even kijken hahaha
Ik zou graag andere asexuelen ontmoeten en leren kennen, ze zijn zo moeilijk te vinden in het dagelijks leven :P

Koffie

Welkom en super dat je ouders er zo goed op reageerden. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Welkom op het forum Kreaky,  :cake: :cake: :cake: :cake:

Fijn dat je ouders zo goed reageerden en het artikel bij de NOS gevonden hebben  :klap:
Andere aseksuelen leren kennen gaat hier wel lukken denk ik ;D Er zijn ook af en toe bijeenkomsten, en als je wil ben je uiteraard welkom.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Fricai

Citaat van: Kreaky op oktober 29, 2017, 11:33:43 AMIk zou graag andere asexuelen ontmoeten en leren kennen, ze zijn zo moeilijk te vinden in het dagelijks leven :P

We zijn schuwe nachtdieren! ;D Maar eventueel te temmen met voldoende cake (:cake:)!

Welkom Kreaky! :wave:

Lux Aeternalis

Welkom :) Nice dat je ouders er goed op reageerden en het is maar net wat je zegt over a's in het dagelijks leven.
Ben om eerlijk te zijn nog nooit een andere a (of iig dat ik weet) tegengekomen.

Kreaky

Citaat van: FrikandelFan op oktober 29, 2017, 06:46:57 PM
Welkom :) Nice dat je ouders er goed op reageerden en het is maar net wat je zegt over a's in het dagelijks leven.
Ben om eerlijk te zijn nog nooit een andere a (of iig dat ik weet) tegengekomen.
haha ik heb toevallig een vriendin die ik al sinds de basisschool ken die al jaren geleden zei dat ze asexueel was, juist omdat ik zo anders was als haar dacht ik zo lang "ach ik kan niet asexueel zijn, ik lijk niks op haar!"
dat heb ik nu gelukkig niet meer hahaah,  we zijn er vast een hoop stiekem tegen gekomen zonder het door te hebben  :P

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Fifi

Hai Kreaky! Van harte welkom!  :cake:

Williamxyz

Citaat van: Kreaky op oktober 29, 2017, 11:33:43 AM
Hoi iedereen, ik ben Kreaky?  :)
Ik ben 22 jaar en asexueel. Een paar weken terug heb ik mijn ouders verteld dat ik asexueel ben en ze reageerde er?  goed op?  :)
Afgelopen week lieten ze me een artikel over asexualiteit zien wat pap op nos had gevonden ;D Daarin hadden ze het ook over dat er forums voor asexuelen waren dus ik dacht ik kom eens even kijken hahaha
Ik zou graag andere asexuelen ontmoeten en leren kennen, ze zijn zo moeilijk te vinden in het dagelijks leven :P


Bij deze, aangenaam kennis te maken! Ik heb ook moeite mensen gelijkgestemde mensen te vinden. Vandaar dat ik me ook heb aangemeld op dit forum.  :)

Kreaky

Citaat van: Annika Bout op oktober 29, 2017, 10:14:42 PM
Hoi Kreaky welkom!!

Geweldig profielplaatje haha?  :D

Hahaha dankjewel HELEMAAAL zelf gemaakt in paint  :schater: