Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Gevraagd voor interview blog: M/V/X 20-40 jaar

Gestart door Briggy, oktober 29, 2017, 11:11:29 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Briggy

Hoi allemaal.

Anne Tonen van http://yourdailylife.nl/ zoekt iemand van tussen de 20 en 40 voor een interview met naam en foto over aseksualiteit. Het interview zal via de telefoon woren afgenomen. Ze vinden het belangrijk om bijzondere verhalen van mensen te vertellen.

Je kan haar mailen op info@yourdailylife.nl.
12-1-2015 <3 MarkA

Fricai

Hey Briggy, hoezo plaats je hier eigenlijk regelmatig oproepen in andermans naam? Zijn dat oproepen die origineel op facebook zijn geplaatst o.i.d.? :)

Briggy

Mensen zien een artikel, en sturen dan vervolgens een pb via facebook. Maar ik heb niet altijd zin om mee te werken. Dan verwijs ik ze altijd naar het forum.

Maar.. zo regelmatig is het toch ook weer niet. Denk in al die jaren op 1 hand te tellen ? ???
12-1-2015 <3 MarkA

Fricai

Ah, zo. :)
Ik snap dat het niet erg vaak is, maar het valt nogal snel op. Ik heb niemand anders het ooit zien doen. ;)

Imogen

* Zwaait  :wave: *

Via de Werkgroep krijg ik ook geregeld mails of telefoontjes voor medewerking in de media hoor  ;D
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Fricai

Werkgroep, *krabt eens aan zijn achterhoofd*, ... Dat is min of meer een Offshoot website van Nederlandse AVEN? Ik vind het overzicht op de media pagina wel mooi.
Ik snap alleen niet dat ze niet zelf gewoon een oproep plaatsen op het forum of op facebook? Jullie kunnen ook geen kandidaten tevoorschijn toveren (toch? ;D).