Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

-

Gestart door Williamxyz, oktober 31, 2017, 12:42:53 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Williamxyz

-
-

Koffie

Dat was een snel komen en gaan. ;) Dat mag natuurlijk, maar mocht je dit toch nog lezen, weet dat je welkom bent!
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Min

Jammer dat je alweer weg bent, William. Ik ben zelf ook nieuw en ik had je voorstelstukje nog gelezen voordat je het verwijderde. Waarschijnlijk lees je dit niet meer, maar ik wilde toch even zeggen dat ik het juist heel fijn vind dat er ook jongens zijn die dezelfde dingen belangrijk vinden als ik en die ook niets kunnen met die gesprekken die mannen onder elkaar soms voeren. Dat is denk ik voor veel aseksuele vrouwen een geruststelling omdat het soms wel eens lijkt alsof alle mannen zo zijn. Het is voor mij zeker een van de redenen om liever een relatie met een ander aseksueel persoon te willen. Ik kan me echter wel voorstellen dat het lastig voor jou is dat je daar niet over mee kunt praten of moet doen alsof als die gesprekken gevoerd worden. Sterkte.

Somebody someome

Nee hoor min meestal als ik bij vrienden ben word ik naar tijdje dirty talk al awkward en moet mijn best doen om mensen dan niet raar aan te kijken xd

Min

Mijn vrienden weten gelukkig dat ze daar bij mij niet mee hoeven aan te komen. Ik zou waarschijnlijk de slappe lach krijgen of hen inderdaad raar aankijken. Ik denk echter dat het over het algemeen makkelijker is voor vrouwen om te praten over hun gevoelens dan voor mannen. Ik zeg gewoon dat het voor mij niet hoeft en dan houden ze rekening met me (wat ook kan inhouden dat het wel ter sprake komt maar dat er geen details genoemd worden en dat ze er niet heel lang over doorgaan). Niemand zou hoeven doen alsof of zich ongemakkelijk moeten voelen omdat dat soort gesprekken gevoerd worden. Maar om nou iemand aan te raden er open over te zijn als hij/zij daar niet aan toe is...